ve_gard Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg har problemer med driverene til mitt Hovedkort som styrer MultimediaControllerne Jeg har et Abit IC7-G MAX3 Hovedkort! Hva kan være feil og hvordan løse Er det noen som vet hvor jeg kan skaffe de driverne? Takker for all hjelp! Mvh Vegard Endret 16. juli 2004 av ve_gard Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Multimedia Controller er Windows-språk for: "Et slik lyd/video kort har jeg ikke sett før". Finn ut hvilket lydkort du har, å installer drivere for det. DRIVER Endret 16. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 tok ut tv-kortet physisk. innstallerte ale drivere på nytt.. nå funker det.. tror jeg da iallefall.. d e no lyd hær;) Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Kunne du ikke i det minste skrive at det gjaldt et tv-kort. Sånn som du skrev innlegget ditt, forstod jeg det som at du ikke hadde drivere inne til Lydkortet dit. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 jeg ante ikke at det var tv-kortet før jeg tok ut det og satte det på plass igjen og dermed problems solved.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå