Gå til innhold

DC++ - "You've got too few slots open" Error

Marti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det et slags verktøy man kan bruke for å finne IP'en "ut til verden"?

Isteden for å være på nett hver gang?

Edit: Er det en spesiell port jeg burde bruke for økt ytelse?

Endret av Marti
Lenke til kommentar
Er det et slags verktøy man kan bruke for å finne IP'en "ut til verden"?

Isteden for å være på nett hver gang?

Edit: Er det en spesiell port jeg burde bruke for økt ytelse?

www.no-ip.com er jo en fin ting å bruke. Og det burde ikke spille noen rolle hvilken port du bruker, så bare la den stå som den er hvis det funker fint.

Lenke til kommentar

Du kan mest sannsynlig bruke telnet til å finne ut litt infor om deg selv, men det greieste er nok å bruker www.whatismyip.com eller lignende.

Angående port så spiller det ingen rolle hvilken port du åpner så lenge den allerede ikke er i bruk. Hvis du åpner en port kan du bli active noe som fører til at du kan søke og laste ned fra både active og passive brukere.

Lenke til kommentar

Jeg får ikke søke som passive og marti får ikke søke som passive.

Hvis du får søke som passiv er det fremdeles 2 mot 1 :)

In passive mode, DC++ will only make outbound connections to other users. All searches will be sent through the hub, and search results will be returned through the hub as well. DC++ will return a maximum of 5 search hits for a passive user. Passive users cannot download from other passive users. Passive mode is an extra strain on hubs, so please do not use it unless you must. DC++ users in passive mode will have M:P in their DC++ tag.

Mulig det virker sånn med DC++, men med strong dc++ f.eks blir jeg auto disconnected hvis jeg søker som passive. Hvis jeg søker som active går det helt fint. Med intradream så finner jeg over 1800 treff som active og 5 som passive i samme hub-en eller hub-ene....

Mener at med zDC så fant jeg ingenting som passive.....

Uansett. Det er mye større fordeler å være aktiv. Om man finner 0 eller 5 filer så spiller det svært liten rolle sier nå jeg, for man må søke så veldig sensitivt hvis man skal ha noe da....

Lenke til kommentar

Eg har den vanlige DC++ og finner masse i passive mode, har også prøvd zDC der eg også fant masse. Mulig det varierer frå maskin til maskin. Men kva er kriteriene for å ikkje finne ei fil i passive mode?

Eg får ikkje satt meg i active mode, så passive er einaste veien ut.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...