maca Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Er det bare meg som reagerer på markedsføringen av DELL sine laptoper? Det irriterer meg at de kommer med sine "supre" tilbud om fri oppgradering av RAM og HDD, når virkeligheten er den at man sitter igjen med en pissmaskin selv etter å ha lagt ut 15.000,-.... Kvaliteten på produktene til DELL er sikkert vel og bra, men hva man får for pengene i forhold til ytelse og spesifikasjoner er vel heller dårlig. M.a.o kan DELL spare seg for sitt utsagn: " Vi har kuttet alle mellomledd for å kunne gi deg bla bla.... lave priser....bla bla... Lenke til kommentar
Filla Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Tja, markedsføringen til DELL er heller ikke jeg imponert over, MEN de er faktisk ganske konkuransedyktige på pris på noen av modellene sine, så lenge du oppgraderer RAM selv. Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Du sitter IKKE igjen med en "pissmaskin" etter å ha lagt ut 15.000,- hos Dell, og jeg har sett flere tilfeller der Dell-pcer er konkurransedyktige på pris mot selvbygg. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Du sitter IKKE igjen med en "pissmaskin" etter å ha lagt ut 15.000,- hos Dell, og jeg har sett flere tilfeller der Dell-pcer er konkurransedyktige på pris mot selvbygg. ikke mulig... Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Forstår egentlig ikke hva problemet er. Dell er vel stort sett brukbart konkuransedyktige på pris og man kan i alle tilfelle ikke sammenligne med selvbygg fordi man tross alt skal påregne kostnaden med å ha folk ansatt til å sette sammen boksene. Alle firmaer vinkler selvfølgelig ting litt overdrevent og stiller seg selv i best mulig lys, det er jo det markedsføring går ut på. Alle(?) vet jo at man ikke kan ta reklame for god fisk, selv om man ikke forventer direkte løgn. "Konkuransedyktig" og "kostnadsbesparende" er jo forøvrig begreper som ikke akkurat er nøyaktig definert og passer jo selvsagt glitrende i en slik sammenheng. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Du er ikke alene om å ha reagert litt på metodene til dell. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=268513&hl= AKIRA Endret 16. juli 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
GP Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Groft sagt er der kun navnet, markedsføringen og prisen til forskell på de store mærkevarer, for der er igen af der selv laver notebook. De køber barebone fra nogle verdens største barebone fabrikanter som er listet efter størrelse: Quanta leverer til IBM, Dell, Gateway, Apple, Gericom, Zepto Compal leverer til Toshiba, Dell, Fujitsu, HP, Zepto og mig Inventec = Dell, Compaq Clevo = Dell, Zepto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå