Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Trenger disse: - Halvorsen/Jemterud/Slemmen: Tekst og tanke Lære- og litteraturbok (Siste utgave - Hjulstad/Sødal: Bokmålsordliste 1 utg. (2001) - Oldervoll/Orskhaug/Vaaje: SINUS 1MXY grunnbok (Siste utgave) - Oldervoll/Orskhauge/Vaaje: coSINUS 1MXY oppgavesamling (Siste utgave) - Marion Johnsen m.fl.: Naturfag 5-timerskurs Grunnbok (Siste utgave) - Marion/Jonhsen m.fl: Naturfag 5-timerskurs Aktivitetsbok (Siste utgave) - Ottesen m.fl: Økonomi og informasjonsbehandling: 5-t. GK teoribok (Siste utgave) - Ottesen m.fl: Økonomi og informasjonsbehandling: økonomipermen (Siste utgave) Bø/Dieserud/Elvestad/Strømme: Ta sats! (Siste utgave) Er ikke sikkert jeg trenger alle de, har noen andre jeg kanskje skal kjøpe av også. Men hadde vært fint om noen hadde bøker til salgs Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Vi har en engen kategori for bøker. Flyttes fra Søppel til Bøker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Skulle akkurat til å poste om den skulle bli flyttet til bøker, men takk alikevell Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 awake, disse bøkene vil antageligvis bli solgt på skolen din da du begynner der. Og det er forskjellige bøker for hver skole , og bøkene byttes "ofte" ut innen for skolen din og. Sikker på at det er disse bøkene du skal ha? Planene for neste år er vel ikke helt ferdig enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) awake, disse bøkene vil antageligvis bli solgt på skolen din da du begynner der. Og det er forskjellige bøker for hver skole , og bøkene byttes "ofte" ut innen for skolen din og. Sikker på at det er disse bøkene du skal ha? Planene for neste år er vel ikke helt ferdig enda. Fikk brev idag om hvilke bøker jeg trenger. Edit: De selger ikke bøker på skolen min, nei. Endret 16. juli 2004 av Slettet-VqMh8ni9 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Så elevene som kjøpte bøkene ifjor, selger ikke bøkene videre til de som skal begynne? Rart, trudde ikke det bare var ett fenomen på min skole. :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Så elevene som kjøpte bøkene ifjor, selger ikke bøkene videre til de som skal begynne? Rart, trudde ikke det bare var ett fenomen på min skole. :/ Jo, men det blir ikke kjøpt bøker på skolen. Har et par som jeg skal kjøpe fra, får se hva jeg må betale. Kanskje noen seller de billigere her Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 I stavanger er det iallefall sånn uoffisiellt boksalg av videregående studenter midt i byen ett par dager der "alle" går og selger bøker...sitter bare rundt om på sølvberget plassen og pusher bøker alle... overrasker hvis det ikke er noe slikt der du bor også? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 I stavanger er det iallefall sånn uoffisiellt boksalg av videregående studenter midt i byen ett par dager der "alle" går og selger bøker...sitter bare rundt om på sølvberget plassen og pusher bøker alle... overrasker hvis det ikke er noe slikt der du bor også? Samme skjer her i Bergen.. Hvor bor awake? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 I stavanger er det iallefall sånn uoffisiellt boksalg av videregående studenter midt i byen ett par dager der "alle" går og selger bøker...sitter bare rundt om på sølvberget plassen og pusher bøker alle... overrasker hvis det ikke er noe slikt der du bor også? Samme skjer her i Bergen.. Hvor bor awake? Awake bor i Volda, som ligger i Møre og Romsdal. Er ikke sånn her Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Du vet du bor på bygda når det ikke selges bøker til VGS "på gata". Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kommer du til Bergen kan du kjøpe mine Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Kjøp&Salg av hva som helst er ikke tillatt på forumet. Posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg