Luddedutten Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg formaterte for en uke siden og har instalert grafikkort driver og oppdatert wx til fullt men alliekevel får jeg ikke kjørt noen spill. jeg får instalert dem men absolut alle kræsjer. er det noe jeg kan stille på for å få fikset dette? Lenke til kommentar
Luddedutten Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 har formatert 2 ganger allerede på 2 uker og det samme skjer hver gang. det må være en annen forklaring. det kan ikke være virus for di jeg kjører både norton og ad-aware hver dag Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Prøv med i installere hovedkort driverene. De som ble levert med hovedkortet på en cd. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Som jeg spurte i den andre tråden din om samme emne: har du installert chipset drivere? EDIT: TCi snek seg foran meg. Endret 16. juli 2004 av Swag Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 EDIT: TCi snek seg foran meg. Lenke til kommentar
Luddedutten Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 men det fulgte ikke med noen drivercd med pcen... sjekket akkuratt på hewlett packard hjemmesiden men fant ikke noe der heller. har hp pavilion 7800 hvis det er til noe hjelp... 1,1 GHz, 512 sd ram, geforce 2 Lenke til kommentar
Luddedutten Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 geforce 3 mener jeg Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) sorry feil tråd. Endret 16. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) sånn hadde jeg også problemer med. jeg hadde så store problemer at jeg ikke klarte spill greiene noe mer. fortamerte og sletta alt av spill og det som hadde med spill å gjøre fra pc`en, og har aldri spilt dataspill siden. når jeg prøvde spill på min pc gikk den enten ut til desktopen igjen, eller restarta mens jeg spilte. dette var grusomt irriterende. har egentlig aldri likt å spille dataspill men. pc`en min ble også veldig varm når jeg spilte spill på pc`en min. lå på 40 grader på det værste og da restarta den av seg selv. jeg gadd ikke å fikse å styre med det noe mer så jeg bare sletta hele shiten. Endret 16. juli 2004 av wil Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Hva vil du egentlig frem til, wil? Var jo ikke akkurat en løsning på problemet hans det der. Endret 17. juli 2004 av Swag Lenke til kommentar
Luddedutten Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 nei venter fortsatt på et fornuftig svar som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Som jeg har sagt tidligere.: har du installert chipset/hovedkort driverene? Det er utrolig viktig for å få et stabilt system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå