Marti Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Bare så dere vet det, holder jeg på med workloggen nå . Lenke til kommentar
Marti Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Edit: Fant sketchup komponenter etterhvert . Endret 4. juli 2005 av Marti Lenke til kommentar
Marti Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 Et par spørsmål 1. Hva er selvgjengende skruer? 2. Er målene på firkantrørene? Har du skrevet feil (mm)? 3. Trenger jeg ikke muttere når jeg skal skru? Blir jo litt vrient med muttere inni firkantrørene. Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Veldig pent... Merkelig at jeg ikke har lagdt merke til denne loggen... Kan du ta ett bilde bakfra? Så jeg kan se switchen og I/O... Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Et par spørsmål 1. Hva er selvgjengende skruer? Skruer som gjenger opp hullene selv, så du trenger ikke å gjenge opp med en gjengetapp på forhånd. Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Et par spørsmål 1. Hva er selvgjengende skruer? 2. Er målene på firkantrørene? Har du skrevet feil (mm)? 3. Trenger jeg ikke muttere når jeg skal skru? Blir jo litt vrient med muttere inni firkantrørene. 1. som Vågebu sa Dvs de er litt "spisse" slik som treskruer gjerne er. 2. 10(b)x20(h)x1.5(tykk)mm - akkurat som jeg skrev i post 1. Samme mål brukt i sketchup-tegningene. Lengdene varierer, men det vil det jo gjøre for deg også. 3. Man trenger ingen muttere når du bruker selvgjengende skruer. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det var da lettvint. Regner med jeg får kjøpt slike på Byggmaker. Maxbo osv.? Lenke til kommentar
Cybermantix Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2005 Det var da lettvint. Regner med jeg får kjøpt slike på Byggmaker. Maxbo osv.? jupp, tror jeg kjøpte mine på Clas Ohlson, men du får jo kjøpt de over alt Men vær forsiktig, tar du for hardt i kan du ødelegge "gjengene". Skjedde ett par ganger med meg pga at jeg skrudde ting til og fra endel ganger. Men jeg fylte bare skruehullet med "super-stål" og lot det tørke før jeg skrudde på nytt. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 6. juli 2005 Del Skrevet 6. juli 2005 Utrolig bra arbeid Hvor mye veier kassa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå