reeeeg Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei! Jeg har et AOpen AK79D-400VN hovedkort og Cambridge 4.1 anlegg. Bak pcn er det en grønn og en blå høyttalerutgang bak i kabinettet, og en til mic som er rosa. Den blå fungerer ikke! Jeg har en splitter som jeg setter i den grøne, slik at jeg får brukt begge minijackene fra surround-anlegget. Hva kan det skyldes at den blå ikke fungerer, og hva kan jeg gjøre med det? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Den blå er nok line in... EDIT: mente line in Endret 16. juli 2004 av NorthWave Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Den blå er nok line in... EDIT: mente line in Hvor skal jeg sette de to jeg har da? Micen min har rosa minijack, og den funker i den rosa inngangen. Fra anlegget kommer det en grønn og en svart minijack. Den grønne går i den grønne, men den svarte funker ikke i den blå inngangen. Lenke til kommentar
Atraf Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Den svarte som kommer fra anlegge ditt er nok digital mini-jack kabelen. Men høres ikke ut som lydkortet ditt har digital utgang så.. Endret 17. juli 2004 av Atraf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå