razh0r Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 http://www.halflife2.net/forums/showthread...4214#post574214 The release of CS:Source is basically the Source engine plus CS gamecode plus the content to play one map (probably de_dust). The reason we are doing this is primarily to find out what problems there are with the Source engine when we give it to a couple of hundred thousand people. We're doing this before we RC Half-Life 2 to give us time to fix any issues that surface (e.g. "on this graphics card with this version of this BIOS and this video adapter the game won't run in widescreen modes"). We also get information back from the engine when it crashes, which is also very useful in evaluating how close we are to being done (one crash per play year - good! One crash per play hour - bad!). So don't think of this as a CS:Source beta as much as it is a Source engine configuration and compatibility test. CS:Source is in great shape, and I don't see it impacting the RC date. It is the plan to include it in the regular and collectors edition boxes. Gabe Bare et map altså.. Vel, jeg får spille det alikevel, ettersom jeg låner CZ og accounten av en venn! Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Trekker de ikke ut beta testere til CS:Source da? Tror ikke alle med CS:CZ fikk beta teste det. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Trekker de ikke ut beta testere til CS:Source da? Tror ikke alle med CS:CZ fikk beta teste det. Alle med CZ får teste CS:S beta. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Gleder meg til å teste dette eier en kopi av CS:CZ Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 kjøpte cz bare for å kunne spille cs:source betaen jeg Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Trekker de ikke ut beta testere til CS:Source da? Tror ikke alle med CS:CZ fikk beta teste det. Alle med CZ får teste CS:S beta. Derfor jeg kjøpte det Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Skal ikke kjøpe CS:CZ jeg, sparer heller til HL2 (Som vil ha CS:S inkludert). Som sagt, jeg får spille betaen alikevel, da jeg låner CZ og account av en kamerat som nesten aldri spiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå