Gå til innhold

Panasonic Q a.k.a - GameCube

alaruz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en bra DVD spiller, og den kan spille spill fra USA og Japan. En ganske grei pris med tanke på at den må importeres fra Japan. I tillegg har den en fett design spør du meg. Mangler du DVD spiller, er det ganske sikkert verdt det selv om prisen på en vanlig Gamecube nå har gått ned.

Lenke til kommentar

Det er definitivt verdt det hvis du har tenkt å importere en del spill, som f.eks Resident Evil, Zelda osv. fra Japan og USA. Hvis du bare skal ha en DVD spiller, kan det kanskje lønne seg å kjøpe en separat og heller kjøpe en Gamecube til lavpris i Norge.

Men, den har et jævlig fett design da...

Lenke til kommentar

Det går sikkert å modifiser Panasonic "Q" slik at den spiller pal. Men jeg tror Q er resevert for de store hardware freekene. Prisen til Q med import kostnader gjør slik at det nesten blir billigere å kjøpe en NGC og en PS2 (så har du en DVD spiller)!

Men jeg vil ha meg en Q....hvis jeg vinner i lotto eller noe sånt. :wink:

[ Denne Melding var redigert av: HardCubed på 2002-04-23 19:57 ]

Lenke til kommentar

Kvalitets messig så er den ikke veldig bra til DVD-avspilling. Sånn ca. som XBOX og PS2 i kvalitet.. Ikke på langt nær som en god stasjonær DVD-spiller.

Hvis du ikke er så opptatt av kvaliteten så funker den jo helt utmerket sikkert. Men det er nok ikke vært og importere, billiger å kjøpe en stasjonær og GameCube til den nye prisen! Men fet design har den, kanskje litt vel glorete, men fet desing.

Lenke til kommentar

Kvalitetsmessig overgår den Xbox, som igjen overgår PS2. Det er ganske bra kvalitet, men den kan selvsagt ikke måle seg med en DVD spiller i samme prisklasse.

I tillegg kan den spille Amerikanse og Japanske spill, så jeg tør påstå at det er en grei deal hvis du ikke har DVD fra før og har tanker om å importere spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...