k-zen Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 har bestilt dette hovedkortet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301432&cks=PRL Lydutgang Lydkort - nVidia nForce2 MCP - 5.1 surround og dette subsettet: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122633&cks=PRL kommer det til å bli bra lyd med det eller? har også bestilt med en bluetooth dongle så jeg kan bruke mobilen som fjernkontroll til winamp, det blir tøft Lenke til kommentar
XciTe Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg kjøpte også et hovedkort med 5.1 suround innbygd sto det på pakken. men det var bare 3 innganger. dermed for lite. 1 for mic, 1 for lyd inn og 1 for høytalere. -_- vil ikke si at det er mye 5.1. Og uansett .så trenger jeg 3 plugger for 5.1 headsettet mitt. så jeg vet ikke. jeg foreslår at du kjøper et enkelt lydkort til 200 kr extra Lenke til kommentar
cm630et Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Normal bruk av innebygd lyd på hovedkort er en utgang for stereo, en Line inngang og en for mic. I driverne kan du gjøre om på dette så Line in og mic in kan defineres om til utganger i et 5.1 oppsett. Sjekk manualen for hovedkortet. Det vil som regel også finnes en mer detaljert beskrivelse i en manual som ligger på driver CD'n Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 nForce 2 chipsettet mitt har fem utganger Og jeg synes med dens inyegrerte lydkort er det ganske bra lyd. Abit nf7 Lenke til kommentar
k-zen Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 ja, fikk hovedkortet om dagen så det var en utgang for sub, en for front og en for bakhøyttalere. men subsettet jeg fikk var bare 1 kontakt så jeg satte den i front utgangen, da den var grønn som kontakten funka fint det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå