Gå til innhold

Ny spill pc, til 15000,-

Anbefalte innlegg

En kompis skal ha ny pc og han har tenkt å bygge den sjøl. Han skal ha "alt", som tastatur, mus, skjerm og selve pc'en.

Hvordan er dette oppsettet ut?

Har vært uten internett en stund (på ferie) så er er ikke helt med på hva som er mest for penga.

Har ikke tatt med kabinett, men har foreslått Aopen H600b til han men han har ikke lyst på det. Er det noen andre kabinett som dere kan anbefale som er bra (helst med PSU)??

EDIT: La til en DVD-brenner.

EDIT2: Skifta skjerm til Eizo L550

Endret av svalbard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

siden det skal være en spillepc så vill jeg anbefale crt skjerm framfor lcd. og hvis han skal ha lcd så velg en med lavere ms. f. eks e-yama o.l

thermaltake har noen veldig gode kabinetter, ellers så har du jo billigutgaven chieftech som det følger med psu på....

Lenke til kommentar
siden det skal være en spillepc så vill jeg anbefale crt skjerm framfor lcd. og hvis han skal ha lcd så velg en med lavere ms. f. eks e-yama o.l

ja det er veldig sant ikke velg lcd uansett.. dyrere og mer ms! crt er det beste.. :thumbup:

Lenke til kommentar

thermaltake har noen veldig gode kabinetter, ellers så har du jo billigutgaven chieftech som det følger med psu på....

Han er ikke en sånn "hardcore gamer" så den LCD skjermen jeg har valgt er vell god nok, den har jo fått mye skryt av øyvind dale. Tror ikke han vill merke noen stor forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...