Gå til innhold

Verbatim 4x brant 8x i min 2500a

Anbefalte innlegg

Er dette farlig?

Plata virka helt fint etterpå, men er det anbefalt å gjøre dette, eller burde jeg senke til 4x, som er hastigheten det står på pakken?

Min første plate brent i min nye maskin, blei imponert

Platene er Verbatim, ukens tilbud hos Netshop

DVD-r

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også brent endel filmer med Verbatim -r plater på 8x i min NEC2500...men jeg får mosaikk i min Pioneer DVD spiller. Måtte gå ned til maks 6x.

Kanskje jeg gjør noe feil? har prøvd med både Nero og CloneDVD2.

Lenke til kommentar

Du kjører "ny" firmware da eller ? mine verbatim 4x går på 4x (2500a med orginal firmware, venter til herrie er ferdig med testinga på ny firmware før jeg flasher den)

Oc-frak nevner i sin "Produsent info om DVD+/-R plater tilgjengenlige" post at MCC 002 (4x verbatim) fungerer bra på 8x både i Nec 2500a og flere andre brenenre.

Hm.. lover ikke bra det med mosaik TommyL gjelder det hele plata, eller bare i slutten ? "Made in India: Laget av Moser Baer India - har en lei tendens til å ha dårlig lesbarhet nær ytterkanten" fra overnevnte post med OC-freak, kan jo være det som er problemet.

Lenke til kommentar
Du kjører "ny" firmware da eller ? mine verbatim 4x går på 4x (2500a med orginal firmware, venter til herrie er ferdig med testinga på ny firmware før jeg flasher den)

Oc-frak nevner i sin "Produsent info om DVD+/-R plater tilgjengenlige" post at MCC 002 (4x verbatim) fungerer bra på 8x både i Nec 2500a og flere andre brenenre.

Hm.. lover ikke bra det med mosaik TommyL gjelder det hele plata, eller bare i slutten ? "Made in India: Laget av Moser Baer India - har en lei tendens til å ha dårlig lesbarhet nær ytterkanten" fra overnevnte post med OC-freak, kan jo være det som er problemet.

Hei.

Dette gjelder (som regel) bare slutten av plata ja, men det er MCC 002 plater!

Kjører nest siste firmware fra Herrie, den uten Dual Layer.

Skjønner ikke helt dette...kanskje jeg skulle prøvd firmwaren med DL, selv om det ikke skulle være andre forskjeller enn dette....?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...