Gå til innhold

Tatt i fotoboks, juridisk hjelp?


skyline

Anbefalte innlegg

Yngvejos, takk for støtten!

 

Klarlakk er på vei!

(Fra statene, spesialkonstruert får å brukes på skilt)

Er det bare meg, eller prøver du her å si at nå skal benytte dette slik at du ikke blir tatt neste gang? Wow, du viser virkelig anger. Det virker som du absolutt ikke forstår hva du har gjort engang.

Du MÅ jo nesten synes synd på ham, da. :(

Og ironi er en dum ting. Skal selfølgelig ikke kjøre slik flere ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som ba om bilder av bilen?

 

DU snakker om å være arrogant? Nå får du gi deg Haltan, du har så evig mye usaklige SPAM innlegg i denne posten at jeg blir kvalm av deg

 

Hvor mange dreper jeg ved å ha ulovlig kopi av Smurfehits?

 

Hvor mange dreper du ved å kjøre i 170 på en 4 felts vei i en tunell uten f. eks fare for elg som kommer ut fra skogen eller barn el. og med LANG sikt? Kanskje en tunell-snegle?

 

 

Må si jeg begynner å lure litt på enkelte av dere etter å ha sett deres totale mangel på empati i denne threaden. Mannen kjørte alt for fort, og bør straffes, men det får da være grenser!!! Lappen 3 mnd og 3000 i bot er mere en nok!

 

Marvil kommer med mange gode synspunkter jeg er enig i.

 

Dere andre må slutte å latterliggjøre Skyline, det er også ett poeng at det skulle vært flere baner her til lands.

 

Til deg Skyline: Selv er jeg meget fartsglad! Har ikke lappen enda, men har oppkjøring 11 August. Har kjørt bil lenge selv (sier jeg hvor lenge blir jeg vel flama av dere perfekte lovlydige borgere, som aldri har gjort noe galt, annet en å bryte nerdelover om piratkopiering, som dere forøvrig driter i fordi det angår dere, da dere ikke har anledning/råd til å kjøre bil, hakker dere på andre uten å tenke empatisk og innse at dere faktisk kunne fiklet med lommeboka etter en bomring selv) Har også kjørt mye moped og lettsykkel og litt Tung sykkel (morro :love: )

 

Min konklusjon er: Skru på empati bryteren! Kvitt dere med den evig egoistiske holdninga (Spesiellt du Haltan) Sjansen for at Skyline skulle drept noe annet en insekter her er den samme som at du skal få en takstein i huet når du paserer ett hus og dø av det

Lenke til kommentar

Vel, det jeg reagerer på, er at skyline har blitt tatt for råkjøring to ganger i løpet av fire år, sier selv at han har bestilt klarlakk for å kunne råkjøre mer i fremtiden, og viser ingen tegn til å ville slappe av på gass-pedalen.

 

Sammen med den verdensmester-holdningen han utviser.. er det rart at folk ønsker ham vekk fra veiene, om enn bare for 2-3 år?

 

Man er ikke alene på veiene.

Lenke til kommentar

Å bli tatt to ganger trenger ikke bety så mye kan være uflaks. Med de latterlige fartsgrensene vi har noen steder her til lands skal det ikke så mye til.

 

Klarlakken han nevnte var kødd.

 

Hvor har han skrevet noe som viser til at han tror han er verdensmester?

 

Uansett, han lagde denne tråden for å få råd, ikke for å bli slengt dritt til av alle som synes fart er farlig. 99% av alle her på forumet med bil har sikkert kjørt for fort en eller annen gang, så hvorfor skal "SKYLINE" få all dritten slengt i trynet?

 

Enig at 170km/t er mye, men rett frem på en 4 felts vei, vil jeg ikke si det er noe farligere enn å enn en vanlig forbikjøring på en 2 felts vei.

Lenke til kommentar

Vel 170 i en tunell er mye uansett hvor mange felt det er. Et annet moment er jo det at han sier at han så vekk et øyeblikk og da gikk hastigheten opp. Er man ikke mer oppmerksom enn det?

 

Bømlo tunellen, regner med at det var boksen i bunn som tok deg? Der har man ikke lengre sikt enn +/- 100 meter. Hvor lang bremselengde har du i 170? Hvor mange meter pr. sek flytter du deg i 170? Hvor lang reaksjonstid har du på uforutsette ting?

 

Det dummeste du gjorde var å ikke samtykke i beslag i og med at det var en fotoboks som tok deg (hadde det vært laser/bil så kunne du sådd tvil om målingen). Hvorfor samtykket du ikke når de hadde bilde? Hvorfor skal du absolutt dra saken inn for rettsystemet og påkoste samfunnet enda flere utgifter. Det kunne blitt sett på som formildende omstendiogheter dersom du hadde akseptert beslag og på den måten i allefall vist en liten bit anger.

 

I den hastigheten du hadde der så må du etter all sansynlighet sitte, samt at bot blir i prosent i forhold til inntekt. For all del kjør så fort dere vil, men gjør det isåfall på lukket bane.

 

Bruk hue til annet enn fyllplass mellom øra... :thumbup:

 

Sjansen for at Skyline skulle drept noe annet en insekter her er den samme som at du skal få en takstein i huet når du paserer ett hus og dø av det

Det er tydelig at du ikke har lappen enda da din mangel på erfaring fra trafikken er totalt fraværende. I den hastigheten skjer ting utrolig raskt, i en tunnel skjer det enda raskere.

 

des,OUT!

Lenke til kommentar
Å bli tatt to ganger trenger ikke bety så mye kan være uflaks. Med de latterlige fartsgrensene vi har noen steder her til lands skal det ikke så mye til.

Uansett hva du skulle mene om dem, så plikter du å holde dem når du fiser rundt på veiene. Du skal forholde deg til andre mennesker i trafikken, mennesker med varierende grader av trafikale egenskaper. Må du absolutt kjøre i 200km/t, finn en bane i nærheten og ras fra deg sammen med likesinnede.

 

Klarlakken han nevnte var kødd.

 

Hvor har han skrevet noe som viser til at han tror han er verdensmester?

 

Selv om jeg er uenig i mye av det du sier, så tror jeg ikke at du er dum. Les mellom linjene. Slår Skyline deg som en person som viser anger? Tror du han kommer til å holde seg til fartsgrensene når han får igjen lappen etter et par år?

Lenke til kommentar

QUOTE (Desdichado

)

Sjansen for at Skyline skulle drept noe annet en insekter her er den samme som at du skal få en takstein i huet når du paserer ett hus og dø av det

Det er tydelig at du ikke har lappen enda da din mangel på erfaring fra trafikken er totalt fraværende. I den hastigheten skjer ting utrolig raskt, i en tunnel skjer det enda raskere.

 

Dette var veldig satt på spissen for å forsvare, det burde du skjønt, jeg er ikke hjerneskadet, jeg vet hvor fort ting skjer, har vært med på nesten ulykker selv, blandt annet som passaasjer i en sving i en tunnel i 170 i trafikken... Hadde det ikke vært så bra bil kunne det fort gått gærnt, der og da var det bare jævlig skummelt.... 170 km/t er EKSTREMT fort. Men har du god bil og det er rett frem uten trafikk og med god sikt, er det ikke veldig farlig. Iallefall ikke i en tunell hvor faren for dyr som springer ut i verden og unnamanøvring ol. er nermest fraværende.

Lenke til kommentar

Jeg blir kvalm av din respekt for lover å regler Skyline. Selv om du har verdens beste bil og er flink bak rattet så hjelper det så veldig lite hvis det skjer noe i slike hastigheter. Jeg blir så forbanna når jeg leser slikt. Jeg har skrevet ut hele denne tråden på papir inkludert de fine bildene du la ut av bilene din og sendt det til lensmannen i Sauherad. Det kan kanskje ikke brukes i retten mot deg, men det kan iallefall danne et bilde av hva slags dimling du er. Håper du vokser opp i hodet ditt før du setter deg bak et ratt igjen.

Lenke til kommentar
Jeg blir kvalm av din respekt for lover å regler Skyline. Selv om du har verdens beste bil og er flink bak rattet så hjelper det så veldig lite hvis det skjer noe i slike hastigheter. Jeg blir så forbanna når jeg leser slikt. Jeg har skrevet ut hele denne tråden på papir inkludert de fine bildene du la ut av bilene din og sendt det til lensmannen i Sauherad. Det kan kanskje ikke brukes i retten mot deg, men det kan iallefall danne et bilde av hva slags dimling du er. Håper du vokser opp i hodet ditt før du setter deg bak et ratt igjen.

Hvis du mener dette seriøst, så burde du skytes!

Da mangler du alt som heter respekt for andre mennesker og deres privatliv!

Fyren er i DEEP SHIT, og har ikke noe behov for at du skal komme å forværre situasjonen.

 

 

Han har ikke sagt noe dithen at han er veerdens beste bak rattet, bare at han har kjørt mye og ikke er helt uerfaren. Håper du vokser opp i hodet ditt, og slutter å plage andre. Mannen kom hit for å spøre om hjelp, og dette er hjelpen han får.

 

Det er ytterst skammelig, du har dratt den alt for langt, jeg er lei meg på vegne av forumet, når det skal brukes til slik angivning, håper du blir bannet herfra, da vi ikke trenger sånn som deg!

Endret av Torsteinen
Lenke til kommentar
OK, så roer vi oss litt. Tråden er åpen for diskusjon, men bemerkninger om at andre gjør dere kvalme droppes heretter.

mannen bruker tråder på forumet du moderer til å angi medlemmer til politiet bare på faen!!! han sier han blir kvalm av skyline, da må jeg få lov å si jeg blir kvalm av han, jeg skal gi meg nå, orker ikke diskutere akkurat dette en gang, men menneske! do something!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...