Gå til innhold

Tatt i fotoboks, juridisk hjelp?


skyline

Anbefalte innlegg

Skyline, og en del andre her burde stikke innom AMK sentralen å høre med ambulansepersonalet hva de mener om å plukke opp likstumper rundt omkring etter ungdom som syntes det er tøft å leke på offentlig vei.

 

Eller hva med å ta kontakt med en lokal motorsportsforening og begynne å virkelig teste ut om dere har hår mellom beina og har noen egenskaper å skryte av.

 

Det er ingen kunst å kjøre fort, men i en tredelt situasjon, og den vet du aldri hvor eller når kommer, så taper de fleste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På en annen side så skjønner jeg godt at det er drittmoro og kjøre fort. Selv så synes jeg det er gøyere å kjøre 80-90 på en svingete vei, gjerne med grus og andre momenter en å kjøre 140 på en rett strekning. Det er bare kjedligt etter en stund..

 

Sånn sett så burde alle kommuner hatt noen veier hvor man kunne fått frest litt. Og da på eget ansvar, for 100% ufarligt blir det jo aldri. Vigtigeste er jo at ikke uskyldige blir innblandet. At man tar knekken på egen helse er en sak, men respekt for andre er viktig.

Lenke til kommentar
Det er ingen kunst å kjøre fort, men i en tredelt situasjon, og den vet du aldri hvor eller når kommer, så taper de fleste.

7430655[/snapback]

Ja alle kan kjøre fort. Kunsten er å stoppe i tide. Etter å ha lest noen av skyline sine innlegg i denne tråden, virker det for meg som om han ikke har skjønt hva dette dreier seg om i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Det å kjøre fort :ohmy: .

7480302[/snapback]

Er dette kun begrenset til trafikken for de fleste? Har hørt om steder der man faktisk kan kjøre klampen i bånn og få tidtakninger på hvor fort du kjører og gode greier, uten å risikere uskyldige liv. Hva var nå det dette het igjen...? hmm, nei trafikken er visst best for da gambler du med andre liv en dit eget.

Lenke til kommentar

Vel, jeg holder meg til fartsgrensen i tettbygde strøk og motorveien (eh, ja, vanligvis iallefall), men når jeg kommer meg ut på landeveien der man kan se LANGT fremover, der det er masse svinger og ikke er begrensing på fart. DER drar jeg på. Hvis dere skal være så jevla paranoide burde dere heller kjøre panservogn. Nei, dere burde avskaffe biler og motorsykler her i verden. Kanskje fly også?

Lenke til kommentar

Som sagt, det går kanskje knallbra 205 ganger. Men når det går rett til helvete den 206 gangen, så hjelper det lite at det gikk så bra før det. Og som sagt, ofentlige veier er ikke til å kappkjøre på. De er rett og slett ikke bygd for slikt. Man har baner man kan kappkjøre på for å få ut det ekstra adrenalinet osv. Er man paranoid når man frykter folk som tror det er trygt å kjøre i 250-300 på offentlige veier nå da?

Lenke til kommentar
Vel, jeg holder meg til fartsgrensen i tettbygde strøk og motorveien (eh, ja, vanligvis iallefall), men når jeg kommer meg ut på landeveien der man kan se LANGT fremover, der det er masse svinger og ikke er begrensing på fart. DER drar jeg på. Hvis dere skal være så jevla paranoide burde dere heller kjøre panservogn. Nei, dere burde avskaffe biler og motorsykler her i verden. Kanskje fly også?

7483695[/snapback]

 

 

Eller rett og slett pryle slike som deg! :!:

Lenke til kommentar
"Ungdommer frontet med familie - ettåring alvorlig skadet "

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159203

 

Slike ting som dette gjør at jeg ikke respekt for slike som Skyline.

 

Hadde jeg opplevd noe slikt som at mine barne, kone osv. hadde blitt lemlestet/drept av en slik fyr så er jeg rimlig sikker på at jeg hadde oppsøkt han og stemplet min hevn...

7427444[/snapback]

 

 

Så det du sier er at viss du bryter vikeplikten, kjører rett i fronten på møtende bil, så oppsøker du føreren av den bilen og hevner deg!?

 

Angående farten i det eksempelet du referer til, så er det ingen som vet hvor fort det gikk enda. Så veldig stor hastighet var det uansett ikke snakk om, da veienstuben det er snakk om ikke er lang nok til det.

 

Antar du prøvde å få frem hvor farlig det er å kjøre fort når det først smeller, men det du faktisk viser til er hvor galt det kan gå viss man ikke ser seg for før man svinger. Noe som jeg vil si er langt værre enn å ligge noe kilometer over fartsgrensa.

 

Ps. Det skyline gjør regner jeg ikke som å ligge litt over fartsgrensen.

Lenke til kommentar
"Ungdommer frontet med familie - ettåring alvorlig skadet "

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=159203

 

Slike ting som dette gjør at jeg ikke respekt for slike som Skyline.

 

Hadde jeg opplevd noe slikt som at mine barne, kone osv. hadde blitt lemlestet/drept av en slik fyr så er jeg rimlig sikker på at jeg hadde oppsøkt han og stemplet min hevn...

7427444[/snapback]

 

 

Så det du sier er at viss du bryter vikeplikten, kjører rett i fronten på møtende bil, så oppsøker du føreren av den bilen og hevner deg!?

 

Angående farten i det eksempelet du referer til, så er det ingen som vet hvor fort det gikk enda. Så veldig stor hastighet var det uansett ikke snakk om, da veienstuben det er snakk om ikke er lang nok til det.

 

Antar du prøvde å få frem hvor farlig det er å kjøre fort når det først smeller, men det du faktisk viser til er hvor galt det kan gå viss man ikke ser seg for før man svinger. Noe som jeg vil si er langt værre enn å ligge noe kilometer over fartsgrensa.

 

Ps. Det skyline gjør regner jeg ikke som å ligge litt over fartsgrensen.

7486552[/snapback]

 

 

Du vet så forbanna godt hva jeg mener!

Og spekulere blir uvesentlig i den saken. Kan sikkert klippe ut et dusin linker hvor det _er_ stadfestet at fart var største skyld (noe som det svært ofte er i alvorlige ulykker). I slike vikplikt ulykker som du nevner så er jeg rimlig sikker på at det ikke så ofte ende like alvorlig (lemlestelse & død).

 

Fart er vel den største synderen, også i kombinasjon med andre ting.

Lenke til kommentar
Vel, jeg holder meg til fartsgrensen i tettbygde strøk og motorveien (eh, ja, vanligvis iallefall), men når jeg kommer meg ut på landeveien der man kan se LANGT fremover, der det er masse svinger og ikke er begrensing på fart. DER drar jeg på. Hvis dere skal være så jevla paranoide burde dere heller kjøre panservogn. Nei, dere burde avskaffe biler og motorsykler her i verden. Kanskje fly også?

7483695[/snapback]

 

 

Eller rett og slett pryle slike som deg! :!:

7485648[/snapback]

 

Du får gjøre det, eller bare gå løs på det som virkelig er en trussel for samfunnet?

Lenke til kommentar
Vel, jeg holder meg til fartsgrensen i tettbygde strøk og motorveien (eh, ja, vanligvis iallefall), men når jeg kommer meg ut på landeveien der man kan se LANGT fremover, der det er masse svinger og ikke er begrensing på fart. DER drar jeg på. Hvis dere skal være så jevla paranoide burde dere heller kjøre panservogn. Nei, dere burde avskaffe biler og motorsykler her i verden. Kanskje fly også?

7483695[/snapback]

 

 

Eller rett og slett pryle slike som deg! :!:

7485648[/snapback]

 

Du får gjøre det, eller bare gå løs på det som virkelig er en trussel for samfunnet?

7488294[/snapback]

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Altså, jeg snakker ikke om ekstreme hastigheter som 250 km/t her, så hvor fikk du det fra?

7485205[/snapback]

Hvor fort snakker du om da? Vil regne det å virkelig "dra på" er noe i duren over 200 km/t. Regnet vel egentlig med at det var noe i den duren du mener når man ser åpningsposten til skyline...

Lenke til kommentar

ja, fart er morsomt i starten, og det er da som nevnt ingen problem å kjøre fort, og jeg ser de gluåeste mener at det er veldig morsomt, og at dete r bare å kjøre fort når man har god oversikt, og det ene dumme etter det andre kommer her som argument for en som i basic kjørte i ca. 170 i en fotoboks.

 

Bildet under viser en BMW som dro avsted full av ungdommer med en ung sjafør og rette fine veier og alt var nok sannsynligvis veldig morsomt inne i bilen til det fatale smellet og det sørgelige faktum at det omkom 8 stykker i ulykken.

 

120 % emo, ja, lite virksomt med bøter eller æresbevisninger fra kamerater, eller andre om det er noen igjen til å bære trekassene.

 

Bare et lite obs, at landeveien er ikke lekekasse, så skaff dere lisens for motorsport, og har dere ikke råd til dette, så spar penger og playstation 3 kommer i mars..

 

7-29-05.jpg

post-114666-1165996529_thumb.jpg

Lenke til kommentar
ja, fart er morsomt i starten, og det er da som nevnt ingen problem å kjøre fort, og jeg ser de gluåeste mener at det er veldig morsomt, og at dete r bare å kjøre fort når man har god oversikt, og det ene dumme etter det andre kommer her som argument for en som i basic kjørte i ca. 170 i en fotoboks.

 

Bildet under viser en BMW som dro avsted full av ungdommer med en ung sjafør og rette fine veier og alt var nok sannsynligvis veldig morsomt inne i bilen til det fatale smellet og det sørgelige faktum at det omkom 8 stykker i ulykken.

 

120 % emo, ja, lite virksomt med bøter eller æresbevisninger fra kamerater, eller andre om det er noen igjen til å bære trekassene.

 

Bare et lite obs, at landeveien er ikke lekekasse, så skaff dere lisens for motorsport, og har dere ikke råd til dette, så spar penger og playstation 3 kommer i mars..

 

7-29-05.jpg

7490052[/snapback]

Sikkert mye fornuftig, men jeg orka bare ikke lese alt. Tegnsetning my fellow!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...