G2Petter Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Off-topic: Det er veldig artig å gjøre en uvitenskapelig og lettsindig sammenligning av skriveferdighetene til de som forsvarer trådstarter, og de som ikke gjør det. Touché! :!: Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Fascinerende lesning dette i grunnen. Oppsummerer for meg selv her at folk er virkelig genuint opptatte av å få utføre sine ulovligheter uten å bli tatt for det. Man forsvarer sin rett til å bryte loven. Og blir man tatt så syns man at man burde slippe billigere unna. Hallo. Hallo. Hallllloooooooo. Jeg gremmes av mine medtrafikanter. Alvorlig talt. T'Weed Lenke til kommentar
drool Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Fascinerende lesning dette i grunnen. Oppsummerer for meg selv her at folk er virkelig genuint opptatte av å få utføre sine ulovligheter uten å bli tatt for det. Man forsvarer sin rett til å bryte loven. Og blir man tatt så syns man at man burde slippe billigere unna. Hallo. Hallo. Hallllloooooooo. Jeg gremmes av mine medtrafikanter. Alvorlig talt. T'Weed Som jeg skulle sagt det selv Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Men da helst på lukket bane Så slipper man å få problemer med loven, å man slipper også å ta livet av seg selv å andre. Endret 11. mars 2005 av JimRamse Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 har ikke fått no bot enda jeg.. MeSs Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeebus, maser dere om dette enda! Skal man kjøre fort med bil stikker man på en bane ett sted. Alle banene i Norge har track-day en eller annen gang. Der kan man utsette seg selv og bilen for så mye destruksjon man bare vil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Noe nytt, Skyline? Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Jeebus, maser dere om dette enda!Skal man kjøre fort med bil stikker man på en bane ett sted. Alle banene i Norge har track-day en eller annen gang. Der kan man utsette seg selv og bilen for så mye destruksjon man bare vil. Selvfølgelig, men folk som spiller foppball, ski(inkludert meg), sykler(Igjen ink meg..) eller hva nå F*** man driver med har mulighet litt mer enn en dag i året... Sier ikke at man skal kunne dra på bane når man vil, men om man hadde fått litt mer interesse rundt bilkjøring på denne måten som man har i Storbritania hvor billøp omtrent er en folksport i helgene så tror jeg det kan ha positiv effekt på trafikken generellt sett. Noen vil kanskje si at det oppmuntrer til hard kjøring ellers, men en annen ting her...på bane lærer du hvirkelig bilen å kjenne Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kvinne med panikkangst tatt i 129 km/t. Det hjelper nok ikke å skylde på klaustrofobi. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Denne var jo litt morsom da. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Den linken Orjanp kom med, er for og oppdatere, bare surr.... Er skrivd om den i egen tråd under bil et eller annet sted... Lenke til kommentar
528i Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Men da helst på lukket bane Så slipper man å få problemer med loven, å man slipper også å ta livet av seg selv å andre. ja sææææærlig. kan du komme til troms og lage en bane så vi kan kjøre på da???????????? ikke alle har muligheten serru........ har full forståelse for skyline. er alt for strenge straffer i norge. har kjørt alt for fort mange ganger, men aldri blitt tatt for det. nå oppfordrer jeg ikke til slik kjøring. men mye av veistandarden i norge er så bra at fartsgrensene kunne godt vært satt opp en del. har hatt lappen i 10 år. inntil nylig. nå kommer det dere egentlig burde reagere på! hva er værst: fyllakjøring el kjøring i 170kmt??? etter hva skyline skrev om mulig straff så er den mye værre enn for fyllakjøring og det er feil syns jeg. mistet selv lappen for fyllekjøring like før jul. (bakfylla) og fikk da 18mnd uten lappen, 10000kr i bot, og 22dager beting4et fengsel (slipper soning). og det er jo en mildere straff enn hva skyline muligens får. det er dær feilen ligger. duste norge!!!!!!!! tar sterk avstand fra fyllekjøring, og det er min livs største tabbe sålangt. men mener at jeg skulle hatt strengere straff enn feks skyline som kjørte i 170kmt. nei kjør heller litt fort enn i fylla. Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Må si meg enig med 528i at fyllekjøring er verre enn "råkjøring" Lenke til kommentar
drengen Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 må være bedre å oppfordre til å holde seg unna begge deler, Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Denne var jo litt morsom da. De hadde et innslag om denne på P4 i dag. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Denne var jo litt morsom da. De hadde et innslag om denne på P4 i dag. Jøsses, hvorfor det? Og hva sa de? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Å kjøre bil dreier seg om å komme fra A til B, og overleve. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Å kjøre bil dreier seg om å komme fra A til B, og overleve. Kanskje for deg, men for mange dreier bilkjøring seg om mer enn bare dette. Det er f.eks en grunn til at ordet "bilferie" oppstod. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hvordan går det egentlig med kisen som starta denne tråden? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hvordan går det egentlig med kisen som starta denne tråden? Ja... Ble det noe pallespikring? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå