Dux ducis Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Du er like "fanboy" selv... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Et spørsmål. jeg har lasta ned nye patchen til farcry og patcha den. men ser fortsatt ikke noe av SM 3.0 må jeg enable det igjennom drivere eller no? Du må ha en av driverane til skjemkortet som støtter sm3, tror det skal funke med 61.72.. Men er du sikker på at du fikk riktig patch til farcry? Tror ikke farcry støtter sm3 før patch 1.3.. sm3.0 er i 1.2 patchen Edit: men 1.2 patchen lar vente på seg, jeg har ventet lenge på den ah ok den er ikke released enda tho Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Du er like "fanboy" selv... Nope har ikke noe i mot ATI. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 ah ok den er ikke released enda tho Nei, vet ikke når den kommer heller, står på hjemmesiden til FarCry at de jobber med siste testing, noe som kan ta litt tid Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 ah ok den er ikke released enda tho Nei, vet ikke når den kommer heller, står på hjemmesiden til FarCry at de jobber med siste testing, noe som kan ta litt tid Venter også på offisiell utgivelse av dx9c. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Tolk det som dere vil selv, om jeg er ATI fanboy eller ei, uansett prøvde bare å lage et humoristisk innlegg, haha Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Se hva våre venner på overklokking har funnet fram http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=270291 Les og lære, ikke bare av det første innlegget. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Se hva våre venner på overklokking har funnet fram http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=270291 Les og lære, ikke bare av det første innlegget. Haha, forundrer meg ikke Lenke til kommentar
=Erlend= Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Kva bruker du for å kjøle GPU' en på superkortet ditt Lucas! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Se hva våre venner på overklokking har funnet fram http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=270291 Les og lære, ikke bare av det første innlegget. Haha, forundrer meg ikke Så rart.. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Se hva våre venner på overklokking har funnet fram http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=270291 Les og lære, ikke bare av det første innlegget. Haha, forundrer meg ikke Så rart.. Nei er ikke rart, men er du redd for å innse at nVidia nok engang cheater, when will they learn. Shimano, LardArse skal kjøpe seg ATI Radeon X800XT da han er lei av nVidia og deres cheating Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Synes du burde lese hva som står der før du kommer med de teite meldingene om juks. Det er rett og slett en mulighet i driverne ikke noe annet. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Se hva våre venner på overklokking har funnet fram http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=270291 Les og lære, ikke bare av det første innlegget. Haha, forundrer meg ikke Så rart.. Nei er ikke rart, men er du redd for å innse at nVidia nok engang cheater, when will they learn. Shimano, LardArse skal kjøpe seg ATI Radeon X800XT da han er lei av nVidia og deres cheating Jeg bryr meg ikke om noen kaller det juksing. Jeg ser på det som en mulighet for brukerne. Man må jo ikke bruke den. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er jo folk som bruker denne funksjonen som cheater, ikke kortet i seg selv. Gir egentlig faen i om den muligheten er der. Jeg vil ha best mulig Frames å Kvalitet, å da er ikke Nvidia noe dårligere valg enn ATi. Begge kortene er kjempekort, uansett hvordan man vrir å vender på det Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Noen som så hva de i den threaden på overklokkingsforumet skrev? F.eks post 2, 3 og 4? *hint hint* Lenke til kommentar
=Erlend= Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Eg forstår at Gainward 6800 Ultra-kortet til Lucas er veldig overklokkingsvenlig. Derfor er spørsmålet som følgjer. Bruker han den originale viftekjøleren eller har han montert på noko betre? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Eg forstår at Gainward 6800 Ultra-kortet til Lucas er veldig overklokkingsvenlig.Derfor er spørsmålet som følgjer. Bruker han den originale viftekjøleren eller har han montert på noko betre? Orginal Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Eg forstår at Gainward 6800 Ultra-kortet til Lucas er veldig overklokkingsvenlig.Derfor er spørsmålet som følgjer. Bruker han den originale viftekjøleren eller har han montert på noko betre? Vil ikke si det klokker så veldig bra... Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Har snoket litt på nettet nå, å funnet ut hvorfor GT klokker dårligere enn Ultra. GT kjører 1.3v på Core, mens Ultra kjører 1.4v. Siden Ultra nå igjen er utsatt, har jeg nå bestilt ett Gainward GT kort. Blir sendt til meg til mandag. Har også funnet ut hvordan man modder bios, for å få mer volt ut av den, eventuelt bare flashe med en Ultra bios. Kortet må selvsagt klare Ultra hastigheter for å kunne dette, men ser det er mange som når nye høyder i overklokking med GT kortene sine etter å ha Flashet inn Ultra Bios. Kommer tilbake med mer info når jeg har fått kortet å testet på det Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Har snoket litt på nettet nå, å funnet ut hvorfor GT klokker dårligere enn Ultra. GT kjører 1.3v på Core, mens Ultra kjører 1.4v. Siden Ultra nå igjen er utsatt, har jeg nå bestilt ett Gainward GT kort. Blir sendt til meg til mandag. Har også funnet ut hvordan man modder bios, for å få mer volt ut av den, eventuelt bare flashe med en Ultra bios. Kortet må selvsagt klare Ultra hastigheter for å kunne dette, men ser det er mange som når nye høyder i overklokking med GT kortene sine etter å ha Flashet inn Ultra Bios. Kommer tilbake med mer info når jeg har fått kortet å testet på det Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå