dj_j0tul Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Undertegnede satt og spøkte litt med ABIT om at de sendte oss nye KV8-Pro-hovedkort et par ganger i uken. Så kom spørsmålet: "Er dere interessert i v1.1 som kommer til neste uke?" <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=8857">Les artikkelen her seriøst? Høres nesten ut som et betaprodukt detta... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 vil det seriøst bli mulig å øke multiplier? Genialt hvis det er sant, men det tror jeg ikke før jeg ser det... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) håper at flere hovedkortprodusenter også gjør det mulig å endre multiplikatoren på a64. Skal kjøpe pc rundt juletider og da kommer jeg til å kjøpe en a64 som jeg skal overklokke. Endret 18. juli 2004 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 vil det seriøst bli mulig å øke multiplier? Genialt hvis det er sant, men det tror jeg ikke før jeg ser det... de hadde ikke sagt det hvis det ikke var sant. det ville ikke akkurat vært så veldig smart... Lenke til kommentar
G Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 8 tidssoner til Nedeland? Befinner du deg midt i USA? Forøvrig har ABIT innrømmet å ha hatt dårlige kondensatorer en periode, og nå kjemper de for å vinne tilbake markedes tillitt, og reklamerer med kondensatorene sine eksplisitt. Det som er utvilsomt er at ABIT har langt bedre kvalitet nå enn de hadde for noen år siden. Har ikke hørt noen klage mer ABIT enn andre ting de senere årene. Alle har dog sine lik i skapet.. Kjøpte det på ferietur dit. Til Canada.. :!: (Jeg bor i Norge) Faktisk sparte jeg noen kroner på det fremfor å kjøpe i norsk webbutikk. Men jeg fant fort ut at det var omtrent ingenting å spare på å kjøpe verken CPU eller minnebrikkene "over there". Så de kjøpte jeg når jeg kom hjem fra ferie. OK, så da må det være et mandagsprodukt. Ja ja, en nyttig erfaring likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå