Xanitra Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg eier en 3510 fra Nokia, og er strålende fornøyd. Jeg har lyst på en telefon med akkurat samme funksjoner, men med bedre lagrings kapasitet for meldinger, kalender, osv... Jeg trenger ingen andre funksjoner enn det.. min mobil telefon begynner å bli sliten nemlig.. vennligst ikke foreslå 3510i, for det er den samme mobil telefonen som 3510 bare med fargeskjerm.. takk for all hjelp. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Kanskje 3100 er en litt bedre telefon? Vet ikke om den har bedre lagringsplass da. Hvis ikke så må du nok litt mer opp i pris. Må det være Nokia? Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 ja det er nokia jeg er vant med. så da blir det litt for dumt å gå over til noe helt nytt. er det ikke sånn at teknoligien forbedrer seg, så da er det logisk at også en nyere telefon har bedre lagringsplass? hmm Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 ingen fler som vil hjelpe? jeg sliter stort her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå