Erltot Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg har nettop laget denne her: link Tenkte jeg likevel kunne slenge inn noen bilder om hvordan det ble osv.. Det gjennstår å lakkere musa svart og ta lim inn i opningen(e) i musa sånn at lyset sprer seg tøffere, kan slenge innpå et bilde når jeg har gjort dette. Vil og bare si at dette er første gangen jeg har loddet noe, brukte fryktelig lang tid på å bare finne en moteode å få tinnet på mens det var varmt, hehe, men fikk det til, tilslutt da Brukte en bår som var 3 mm i diameter og finpuset litt med en liten fil. mus halvferdig da toolz Btw, jeg tar ikke ansvar for andre som prøver det samme og karver sin nye mx510 eller intelli explorer, prøv på en gammal microsoft mus først! Endret 17. juli 2004 av [Shinobi] Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Veldig tøft Kansje prøve med noe større? Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 tenkte jeg skulle prøve med et tastatur, men må finne en til cdrom og røske led'en utav først Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) På www.photobucket.com kan du laste opp og legge ut bilder. Du får jo kjøpt dioder på butikken, treng ikkje ta den frå Cd-Rom ol. Endret 16. juli 2004 av zeph Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) hvilken butikk?? sitter å jobber på butikken nå jeg, har ikke noe å gjøre på, gamle cdrom-ledder funker fett fant nettop et keyboard, skal opne og se om det går an å gjøre det samme der. (Photobucket tar ikke imot nye brukere på noen dager) Endret 16. juli 2004 av [Shinobi] Lenke til kommentar
F|0e Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Hei du. Send over bildene til meg du så kan jeg legge de ut til deg p.s send på mail hehe glømte det [email protected] Endret 16. juli 2004 av F|0e Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Sendt. Endret 16. juli 2004 av [Shinobi] Lenke til kommentar
F|0e Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Her er bildene som [shinobi] har tatt. bilde1 bilde2 Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 No vart det stilt! Det er sikkert drit tøft i mørke da, men dioda skulle ikkje vore synlig so lyset vart meir spreia og jamnare lys. Stå på med modinga og ha det kjekt Ole-Johan Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 oki, har gjort litt mer nå, kommer med bilder i mårra eller noe. Det jeg har gjort er: Spraylakka toppen av musa (det øverste lokket, der som hulla er) svart, limt hulla med lim-pistol lim sånn at lyset sprer seg, og jeg har klart å rive opp den ene loddingen så jeg må nok lodde mer (og bedre) Det ser veldig rått ut i mørket Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Fet musemod! All ære for det, men dette er vel ikke en worklog? Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hva kvalifiseres som worklog? Prosjekter du har begynt å arbeide på, og som ikke er ferdig ennå. Ferdige modder sendes til casemodgalleriet... En worklog skal inneholde bilder...beskrivende tekst. Benytt prosjektets navn eller gi en _kort_ beskrivelse som emnefelt. ..ikke din egen worklog... ikke poste en tråd i denne kategorien... Hva er IKKE worklog? Ideer, planer og drømmer som du ikke er i ferd med å realisere... Det er lov å fortelle hva man skal gjøre som neste steg i en worklog - men "the big idea" som du ikke har begynt å arbeide med kan du poste under "case mods". Ingen bilder = ingen worklog. Linker til bilder på andre websiter eller andres prosjekter. Fet musemod! All ære for det, men dette er vel ikke en worklog? ? Kan du understreke det litt, lungemannen En finfin Worklogg - til det motsatte er bevist Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 som bildehosting kan du bruke www.imgspot.com funker fett. null registering Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Dette er en worklogg så lenge han har bilder i første post, og ikke er ferdig med modden enda.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) bare et lite spørsmål? hvor kan man kjøpe led-lys, og hvis ikke det går, kan du vise hvordan du tok av led-lampene fra cd-romen med bilder? Endret 17. juli 2004 av Camron Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 [shinobi]: Reis opp pao GK elektro... masse leds dar So sleppe du å knusa cd-romma Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 som bildehosting kan du bruke www.imgspot.comfunker fett. null registering http://www.imageshack.us/ gir deg 150 kb mer Tøft. Har en del leds liggende her, det blir en liten mod på meg Lenke til kommentar
Erltot Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 til du som lurte på hvordan jeg tok ut led fra cd roms: Skru opp cd-rom'en, ta ut kretskortet, finn leden, og hvor den er festet, fram med loddebolten og smelt tinnet den sitter fast i, så bare drar du den ut helt enkelt. ok2k: e sommarferie no, kan ta meg ein tur ette skulestart Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 ' date='17/07/2004 : 20:25'] til du som lurte på hvordan jeg tok ut led fra cd roms: Skru opp cd-rom'en, ta ut kretskortet, finn leden, og hvor den er festet, fram med loddebolten og smelt tinnet den sitter fast i, så bare drar du den ut helt enkelt. ok2k: e sommarferie no, kan ta meg ein tur ette skulestart Heh... you do that Elle so kan du bruka dremelen te å bryta deg inn, ha sikkert ei finne kappeskiva te å saga deg gjøno døri Lenke til kommentar
NeRoX Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Det var stili! Kanskje jeg skal fikse en sånn med noe sånn her på samme musa :!: Hadde blitt kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå