Gå til innhold

Advarsel om Whitebox.no

Anbefalte innlegg

Advarsel om Whitebox.no

Jeg skriver dette innlegget fordi jeg er vannvittig frustrert og sint på Whitebox, og jeg vil samtidig gjøre andre oppmerksomme på hva slags problemer de kan støte på. På den tiden jeg bestilte pcen leste jeg noen sporadiske kritikker av firmaet, men de var ikke så mange og alvorlige, så jeg tenkte det går sikkert bra denne gangen. "Jeg ringer for å være helt sikker"... Joda... her er historien min:

ALDRI mer Whitebox. Bestilite en CL¤ + i april og de sa de hadde den på lager da jeg ringte og bestilte. 3 uker senere kom den i posten og den var ubrukelig pga feil. Sendte tilbake og ventet i 3 uker til før jeg ble drittlei av løgnene til Whitebox. Forlangte kjøpet hevet, og det gikk de med på. Har ventet på pengene i over 3 uker nå og Knut, som lovet alt, er på ferie og har alle opplysningene på sin maskin??? Forrige uke kom det forresten 2 pakker i posten fra Whitebox. Jeg ringte og spurte hva det var, men det visste de ikke, Jeg ga beskjed til posten at de fikk sende det tilbake. Har ringt over 50 ganger til Whitebox i denne perioden og ingenting skjer. Bare falske lovnader og direkte løgner.

Trodde ikke det var mulig å opptre slik som dette firmaet gjør. I korttekst: bestilte pc 11. april hos Whitebox og betalte 22.000 da jeg hentet den på posten og siden har jeg bare hatt et helvete. Forresten er det kun mulig å få tak i dem (hvis de ikke har for mye å gjøre) på tlf mellom 12 og 14. E-postene svarer de ikke på.

Mitt råd: STYR UNNA WHITEBOX!!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Sliter med det samme selv. Får ikke tak i dem på telefon. Advarer dem på mail, før jeg ringer forbrukerrådet.

Lenke til kommentar

Høres ut som du gidder å vente ganske så lenge. Tørr å bruke kjeften i telefon, og faktisk kontakt forbrukerombudet. Ikke bare gi trusler på det. Alle skal vite at jeg ikke er den som kjefter opp bedrifter hvis de gjør den minste feil, men når de bruker SÅ lang tid, og i tillegg sender 2 pakker til deg som de selv ikke vet hva er en gang, ja da bør man fi dem litt inn. :mad:

Lenke til kommentar

Det er fint du forteller oss om dine erfaringer med whitebox.

Synd du ikke har fått pengene dine tilbake fra de enda.

Jeg har selv ved flere ganger vært sååååå nærme ved å bestille fra Whitebox. Er glad jeg ikke gjorde det når jeg leser hvor dårlig service de leverer.

Håper du får igjen pengene og at det løser seg for deg.

Lenke til kommentar

Det er tydelig at enkelte kunder har problemer med whitebox, men for mitt vedkommende har servicen vært god. Kjøpte maskin av dem for et år siden, og den kom til avtalt tid, jeg fikk sendt norsk tastatur til meg i england uten ekstra kostnad, og nå har jeg fått et rimelig bra tilbud om å oppgradere til en ny modell for 3.500 (som jeg ikke har bestemt meg for enda). Men jeg har bare hyggelige ting å si om dem.

Hvis de ikke holder hva de lover er det en meget god grunn til å klage, men jeg er sikker på at det også er mange som meg der ute, som er fornøyde med dem. :dontgetit:

Endret av Noiria
Lenke til kommentar

Jeg er også av dem som har gode erfaringer med Whitebox. Personlig har jeg ikke handlet der, men hatt kontakt med dem ang. kjøp av bærbar til min far. Gikk veldig kjapt og greit, fikk hyggelige svar etter kort tid.

Han hadde heller ikke noen problemer. Ringte og snakket med dem, bestilte en CL50 og hadde maskinen i hendene mindre enn en uke senere... Svært god pris fikk han også, på det tidspunktet kunne ingen konkurrere på den prisen.

Lenke til kommentar

Vel det må vel sies at det tar lang tid å komme i gjennom på telefon fordi det er så mange som ringer dit. Og dere bør og vite at de er få folk som jobber hos WB nå i sommer fordi mange ville ha sommerferie og en liten bunt med folk ble sittende i gjen. Dette vet jeg fordi jeg pratet med en der nylig. Selv har jeg en person der som jeg ringer til når jeg har spørsmål eller noe, jeg stoler på den personen fordi han har gitt meg god service og priser, av og til bruker jeg å prate noen daglidagse ting med han på telefon (såpass godt kjenner jeg personen). Jeg vil heslt ikke bruke navn av den enkle grunn, at den personen sikkert vil bli overlesset med mail og telefoner hvis jeg gjør det.

Lenke til kommentar

Er sjeleglad for at de ikke sendte meg en cl1557 som jeg bestilte, slik at jeg ble nødt til å bestille fra PS.data. Whitebox ser ut for meg å være et skikkelig JALLA-FIRMA ! Forundrer meg ikke om de en dag ligger der konkurs.... Maken til løgnere skal man lete lenge etter...

Lenke til kommentar
Vel det må vel sies at det tar lang tid å komme i gjennom på telefon fordi det er så mange som ringer dit. Og dere bør og vite at de er få folk som jobber hos WB nå i sommer fordi mange ville ha sommerferie og en liten bunt med folk ble sittende i gjen. Dette vet jeg fordi jeg pratet med en der nylig. Selv har jeg en person der som jeg ringer til når jeg har spørsmål eller noe, jeg stoler på den personen fordi han har gitt meg god service og priser, av og til bruker jeg å prate noen daglidagse ting med han på telefon (såpass godt kjenner jeg personen). Jeg vil heslt ikke bruke navn av den enkle grunn, at den personen sikkert vil bli overlesset med mail og telefoner hvis jeg gjør det.

Åy, prater dagligdagse ting med PERSONEN. Så du fører en dialog med et annet menneske? Heftig...

Novi - med et innlegg kun for å såre og irritere

Endret av NoviKaNa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...