genesis Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 HallA Har prøvd meg endel på vannkjøling, men gitt opp nå. Tenkte meg alikevell vannkjøling på neste maskin. Vil ikke ha en eneste vifte da..... Har sett noe radiator saker som man kan feste på sidedøren på kabinettet. Noen som har link til dem? Uansett, det jeg hadde tenk var enten en STOR slik en, som dekker hele siden, eller flere små. (ettersom jeg aldri har sett en stor en, antar jeg at det ville blitt vanskelig/dyrt å få tak i) Har ikke tilgang på værktøy til slike prosjekter, så det måtte nesten være noe ferdiggreier. hvis det ikke hadde blitt billig å leid en profesjonell til å lage en STOR en. Link(er) til test av dem små jeg har sett, hadde vært konge, men jeg finner det sikkert selv også med litt tid på google. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvis du er ute etter stor radiator kan du sjekke ut den store AC-radiatoren hos Microplex eller bruke en radiator fra en bil. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Den største ac-radiatoren huser hele 15 120mm vifter. Men siden den er så stor, er det nok ikke noe problem å kjøre den passivt. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 du tenker sikkert på dei passive radiatorane til innovatek, databutikken.com har dei. eventuelt innovatek nettbutikk(innovatek.de?) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) jepp det var dem jeg tenkte på. fant tilfeldigvis ett bilde nå, på maskinen min. litt leting og boom oppdaterte Eirik_R hadde uansett hjulpet meg med svaret http://www.highspeedpc.com/Merchant2/merch...egory_Code=Radi må ha to stk. maxi Skulle vel klare en amd64 3600+ og ett gfx6800 det ? (ikke hva jeg skal kjøpe, men......) faktisk veldig bra priser på databutikken. har spandert blender på meg, nytt datautstyr til 4k og nå kanskje dette..... har veldig lyst, men det blir endel cash. Jeg kan ikke ta det i bruk på ganske lang tid uansett, og det kan jo ha kommet oppdaterte (bedre) revisjoner/utgaver innen den tid... derimot ville det vært svært trist om tilgjengeligheten tok ett stup...... Endret 16. juli 2004 av genesis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå