UncleLoco Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg starter maskinen min å ser alt er som er som normalt, intil at windowsinnloggingen begynner. Det som skjer da er at skjermen min slår seg av... Hva er galt? ##Emnet på tråden har blitt endret av moderator (Blib). Vennligst les hva nettiketten har å si om dårlige emner og prøv å følge opp på dette neste gang. ## Endret 16. juli 2004 av Blib Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 ehrm, bold Nei svarer ikke før du tar og redigerer innlegget ditt litt Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Les retningslinjene angående bruk av emnefelt. Dropp også bruk av farger i innlegget med mindre det er for å framheve spesielle deler. Gjør du disse små grepene kan jeg garantere at folk blir litt mer velvillige me svar Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det kan være at skjermen din ikke takler den oppløsningen som skjermkortet ditt kjører på, og derfor blacker ut.. forsøk å gå inn i sikker modus og forandre oppløsningen der.. lagre og forsøke på nytt? Evt. kan du forsøke å avinstallere driverene i sikkermodus.. du vil da komme i 640x480 e.l. og du kan installere driverene på nytt med skikkelige innstillinger. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Som nevnt tidligere, lag en skikkelig tittel (ikke slik som "HJELP!!!" eller "HJELP TIL PROBLEM!!!") og jeg vil anbefale å redusere bruk av CAPS! Folk som bruker overdrevet mye caps, og dårlige tittler som ikke beskriver noe som helst av problemet, blir ofte bare sett på som useriøse/barnslige og oversett/kjefta på. Ta dette som et tips, og en oppfordring til å bruke mer beskrivende titler og mindre caps neste gang Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 IKKE MITT PROBLEM....FIKS DET SELV Lenke til kommentar
runnis Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hva er problemet med å skrive slik man vil? Alle er forskjellige. Tullete. Dette står vel i reglemanget, så det er klart vi må følge det. Men da er det noe galt med reglemanget. Lenke til kommentar
oycob Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Problemet med å skrive slik man vil, Runis, er at det ikke blir lett å finne det man vil lese her på forumet om alle trådene har emne "HJELP!!! PROBLEM!!!". Men hvis de heter f.eks. "Skjermen min skrus seg av under login" så skjønner man med en gang hva tråden handler om. Dette er egentlig en av de mest fornuftige reglene i hele reglementet sier nå jeg Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Greit, siden denne har sklidd ut lar jeg trådstarter beholde den nye tråden han lagde og dere kan fortsette diskusjonen her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=270382&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg