TheIlluminated Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg har win2k på maskinen og når jeg er på lan har folk problem med å komme seg inn på min maskin hvis jeg har delt noe, det kreves passord og masse drit + at de som regel ikke finner det som jeg har delt. Jeg bruker ikke NTFS. Hvordan kan jeg fjerne den der passordgreia? Lenke til kommentar
El Viking Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Det er mulig du må inn og enable 'Guest' account. Control Panel - Users noe.. etc.. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Start / Settings / Control Panel / users and passwords / advanced / users / Guest / Account is disabled... klikk vekk ikonet! Enable Guest / Gjest kontoen... uten passord og folk kommer inn, må i værste fall skrive inn guest / gjest uten passord! Også velger du hva Guest skal ha tilgang til! Eller lager andre brukere med mer tilgang, hvis det er ønskelig [ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-04-23 12:38 ] Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Er dette den eneste måten? Det er jo litt "tungvint" for de som ikke er helt vant med det, det skulle jo bare vært like enkelt som å bare delt :wink: slik man har på win98/se og ME og XP tror jeg, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå