Gå til innhold

Kjøp NOD32 antivirus

Hoax

Anbefalte innlegg

Nå er det syltynn unskyldning for å ikke ha LOVLIG antivirus på PC'n din. NOD32 som er et utrolig bra antivirus program koster bare 272 Kr og belaster Visa eller Mastercardet ditt på sekunder, du får brukernavn og passord med en gang.

NOD32 scanner MYE fortere enn f.eks vellkjente og kanskje mest utbredte Norton Antivirus. Det tar liten plass på harddisken (8MB), bruker lite minne (2,5MB), og det er veldig brukervennlig. Nye oppdateringer kommer strømmende fra flere servere med en gang det er noe nytt. Det scanner alt fra mail til filer som tas i bruk live, og er snar å gripe inn hvis noe mistenkelig skjer.

Så lite og bra og effektivt som NOD32 er så er det absolutt verdt det!

Det er et veldig kraftig antivirus program som har fått mye skryt de siste månedene. Det er lett å bestille og sidene er også på Norsk.

Det tok bare sekunder fra jeg fyllte ut skjemaet til jeg fikk disse mailene under, den med brukernavn og passord har jeg ikke tatt med her, men den kom etter noen sekunder den også.

NOD32 holds more Virus Bulletin 100% Awards than any other product available.

Takk for handelen. Referanse-ID for kjøpet ditt er: xxxxxxxxx.

Du kommer straks til å få ditt personlige brukernavn og passord via e-post. Du trenger brukernavnet og passordet for senere å kunne laste ned din versjon av NOD32 fra nettstedet vårt. Du bør også taste inn brukernavn og passord i NOD32 Control Center slik at du kan benytte deg av den automatiske oppdateringen.

Du kan nå fortsette besøket på hjemmesiden vår: http://www.eurosecure.com

Transaction Confirmation -

Please retain for your records.

Thank you

Your transaction has been processed by WorldPay, on behalf of Scandinavian Security Service AB / EuroSecure.

Transaction details:

Transaction for the value of: NKr272.00

Description: NOD32 - one user, one year license

From: Scandinavian Security Service AB / EuroSecure

Merchant's cart ID: xxxxxxxxx

Authorisation Date/Time: 16/Jul/2004 10:49:37

WorldPay's transaction ID: xxxxxxxx

This is not a tax receipt.

Enquiries

This confirmation only indicates that your transaction has been processed successfully. It does not indicate that your order has been accepted. It is the responsibility of Scandinavian Security Service AB / EuroSecure to confirm that your order has been accepted, and to deliver any goods or services you have ordered.

If you have any questions about your order, please email Scandinavian Security Service AB / EuroSecure at: [email protected], with the transaction details listed above.

Thank you for shopping with Scandinavian Security Service AB / EuroSecure.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint at noen ser på det, det er så kjipt å sitte med demoer av antivirus programmer og sånnt som plutselig slutter å virke så er det å begynne å avinstallere det gamle å legge inn demo på nytt... Unødvendig å plage seg selv med sånnt.

Lenke til kommentar

Mr-CEO - Hvor godt fungerer det da? Liten vits å bare nevne noe uten å skrive litt info om det.

NOD32 begynner å bli ganske godt kjennt og er anbefalt på aå mange steder nå fordi det er VELDIG bra. Det er derfor jeg anbefaler det så sterkt. Kastet Norton Antivirus 2004 da jeg fikk det.

Demo er selvfølgelig gratis men AVG koster jo det også:

Buy AVG Professional Edition (USD 33.30/EUR 33.30)

Endret av Hoax
Lenke til kommentar

Jeg KJØPTE Norton AV 2004 (til en forandring), så kan ikke bare kaste det uten videre. Men jeg blir irritert av noen filer det aldri vil fjerne, faktisk de eneste det har funnet som kunne være skadelig, så så langt har kjøpet ikke forsvart prisen på noen som helst måte. Kanskje jeg gir det til en kamerat og kjøper NOD istedet. Takk for tipset.

Lenke til kommentar

NOD32! Tjohei og tjoho!

Billig og bra - hipp, hurra!

Har også gode erfaringer med NOD32.

Foruten noen ekle varsler når den fant noe, som heldigvis kunne skrus av, er dette et anbefalt program for brukeren som orker bla en del i menyer. Kos at den er så hyppig til å sjekke etter oppdateringer og at virus-søking går ganske raskt selv på en 1Ghz AMD Athlon-maskin.

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar
Mr-CEO - Hvor godt fungerer det da? Liten vits å bare nevne noe uten å skrive litt info om det.

......

Demo er selvfølgelig gratis men AVG koster jo det også:

Buy AVG Professional Edition (USD 33.30/EUR 33.30)

Jeg bruker AVG på alle mine maskiner (som bruker windows), og anbefaler det til alle so er på utkikk etter ett raskt, lite og lovelig AV program.

Hadde du sett litt mer på siden hadde du kanske sett Free Edition :)

Her er linken: http://free.grisoft.com/freeweb.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...