marcus Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Heisann!! Hvilke kamera burde jeg velge?? Har CF brikke liggende fra mitt forrige canon kamera, og ser at man kan få S60 kamera (EU modell) til ca4500. Ettersom memory stick er så dyrt vil W1 kamera komme på samme pris, så lurer litt på hvilke kamera jeg burde velge?? Er stort sett den enenste forskjellen på Ixus 500 og S60 at man kan stille mye mer manuellt på S60??? Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Canons S60 og Ixus500 er ja stort sett samme kamera, med disse unntakene: *De tar ca like gode bilder (måtte bare understreke det) *S60 har fordel med vidvinkelobjektiv (ca 28mm vs 37mm) *IXUS har fordel med størrelsen *S60 har full manuell eksponeringskontroll *W1 har nesten full manuell eksponeringskontroll (-hvitbalanse) *W1 er mye raskere enn begge disse to fra Canon *W1 har fordel i at det bruker AA-batteri Jeg selv har nettopp kjøpt P100, som er samme kameraet som W1, bare mindre og ikke har mulighet for AA-batteri. I mitt tilfelle telte altså AA-batteri lavere enn størrelsesforskjellen. De tar sånn ca like gode bilder (alle fire kameraene jeg har nevnt her har 1/1,8 toms CCD med 5 megapiksler). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå