Gå til innhold

HWS Bruktmarked NO

Anbefalte innlegg

Bruktmarked.no eller hws bruktmarked (en side av samme sak). Har mange positive fordeler og er et fint system.

Derimot synes jeg folk bruker bruktmarkedet dårlig, og de fleste kjøp og salg ender ut i diskusjoner med gnikking og pris spekulasjoner de er ihvertfal min erfaring. Når noen skal selge noe er det somoftest for nesten over nypris . Og når en skal selge må en (av egne erfaringer) gå langt ned til bunnpris .

Dette er en dårlig kombinasjon da sier det seg selv at alle vil diskutere istedet for og drive salg og kjøp. Nå sier jeg ikke at dette gjelder alle som selger og kjøper inne der men en god del.

Enkelte ganger er det så ekstremt at en ja faktisk kan utnytte tiden en bruker på meningsløse pris diskusjoner til og jobbe overtid på jobben og tjene seg de nødvendige kroner.

Faktisk tror jeg det kan være lurere og putte sin dataanonse i avisen i enkelte tilfeller.

Har ellers intrykk av at stedet er overfylt av fattige studenter , kansje det er derfor bruktmarkedet har fått et slikt miljø.

Nå er jeg student selv , men likevel syns jeg bruktmarked må bli bedre dvs , ha mer kvalitet over seg og bli mer seriøst. Slik som forumet til hw, som jeg syns er en ypperlig tjeneste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...