morningstar665 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Det er 4 ISO filer til Slackware 10. Men ISO-fil 3 og 4 er merket "source". Bare 1 og 2 er merket "install". Trenger jeg egentlig bare 1 og 2 for å installere alt jeg trenger? Hva inneholder "source" ISO'ene? Endret 16. juli 2004 av morningstar665 Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 trodde det var programvare på cd 3 og 4 jeg. hmmm, jeg har iallefall ikke dem. Lenke til kommentar
w3edr5t Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Slackware 10.0 Installation ISO disc 1 Slackware 10.0 Installation ISO disc 2 (GNOME/KDE/KDEI, /testing, live rescue disc) Slackware 10.0 ISO disc 3 (Sources part 1, /extra , Slackware book) Slackware 10.0 ISO disc 4 (Sources part 2, ZipSlack, /pasture) Hvis man ikke bruker gnome eller kde holder det med cd1. Denne inneholder bl.a xfce, blackbox og fluxbox Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 hva er zip slack? noen som kan forklare det? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 hva er zip slack? noen som kan forklare det? Jeg fant dette på google: ZipSlack is a special edition of Slackware Linux that can be installed onto any FAT (or FAT32) filesystem with about 100 MB of free space. It uses the UMSDOS filesystem and contains most of the programs you will need. This means that you do not need to repartition your hard disk if you already have DOS or Windows installed. ZipSlack installs into a directory on your DOS filesystem. It can also be installed to and booted from a Zip disk. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 ja, jeg gikk på slackware.com å fant det ut. stod det samme på den sia også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå