Gå til innhold

hjelp det er no rart med skjermkortet..

Anbefalte innlegg

huff huff jeg kjøpte et ati radeon 9800pro ultimate edition fra komplett.no.

fikk kortet for 3 dager siden nå å plutselig etter jeg har vært i windows i 2min maks så blir hele skjermbildet helt vridd å skurrete så man ikke ser en dritt. har prøvd med de nyeste driverne uten no bedre resultat jeg err helt fra meg for jeg får ikke brukt pc,en min som er viktig sånn

motar alle svar med ett stooooooooort takk

specs: se profil...
har en ADI 19 tommer skjerm som følte med pc,en :w00t: :thumbdown: :hmm: Endret av Freak627
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvordan skal jeg få ordna det a har formatert pc,en instala xp pro med sp1 uten luck.

kjøleren på skjermkortet er mega svært med heatpipes å ramsink over det hele men det blir gloheit etter noen få mins i windows kan det være varmen eller??

Lenke til kommentar
hvordan skal jeg få ordna det a har formatert pc,en instala xp pro med sp1 uten luck.

kjøleren på skjermkortet er mega svært med heatpipes å ramsink over det hele men det blir gloheit etter noen få mins i windows kan det være varmen eller??

Høres ut som om du ikke har montert kjøleren riktig. Har du brukt passe liten mengde goop, og montert alt korrekt?

Er forresten også usikker på hvordan det står til med extreme ed flashet til XT.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...