BJA Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Fikk min i dag, bestilte før de hadde informert om 4G - men, bestillingen ble automatisk endret til den nye versjonen inkl. gravering (god service). Fikk faktisk også med fjernkontroll og veske - vet ikke om det var fordi min opprinnelige bestilling var 3G, eller om den nye faktisk også leveres med dette utstyret. Uansett, den er uten tvil tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 (endret) Fikk min i dag, bestilte før de hadde informert om 4G - men, bestillingen ble automatisk endret til den nye versjonen inkl. gravering (god service). Fikk faktisk også med fjernkontroll og veske - vet ikke om det var fordi min opprinnelige bestilling var 3G, eller om den nye faktisk også leveres med dette utstyret. Uansett, den er uten tvil tilgjengelig i Norge. Hvor lang tid tok det før den ankom? Egentlig følger ikke bæreveske med, jeg måtte bestille dette utenom. Bra med litt flax! Endret 16. august 2004 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
BJA Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det tok lang tid. Jeg bestilte den 14. juli og fikk den ikke før 16 august. Nå skal det sies at det var en liten forsinkelse på ca. 4-5 dager pga litt feil kommunikasjon om graveringen, men allikevel.... Forøvrig helt klart at de "rotet" litt med bestillingen (fordi den orginale bestillingen var den gamle modellen med tilbehør) og sendte med bæreveske og øretelefoner m/fjernkontroll som egentlig ikke skulle vært sendt. Det fulgte med øretelefoner i esken også (har derfor to sett). Flax for meg :-) Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 for internet ellers ville det ha tatt litt lenger tid å få den nye i Norge ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå