Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ikke før iPod mini har blitt sluppet på det globale markedet skal en ny iPod-modell lanseres. Mindre, tøffere og med flere farger. De nye iPod-modellene som Apple skal presentere i august skal visstnok være mer kompakt, samtidig som den skal ha et design som ligner på iPod mini. Allikevel vil den ha funksjonalitet som man bare finner i de eksisterende hvite modellene, skriver Think Secret. Større harddisk Kilder som Think Secret har snakket med har sagt at de nye modellene vil komme i en rekke forskjellige farger. De skal blant annet komme i lilla, oransje og gul farge. Samtidig kan vi regne med at det vil være større harddisk på de nye modellene. Det er ventet at de nye modellene vil bli den nye standardmodellen til Apple, og den skal visstnok ta over for den eksisterende modellen, ifølge kilder med kjennskap til Apple. Prisen skal ligge på samme nivå som den nevnte toppmodellen. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Vel, nå som dem snart skal introdusere Mini'en i Europa får USA et nytt modell til august.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 den nye ipod versjonen Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Den så veldig lik ut da??? eller har jeg feil... En annen farge på hjulet bare... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Info om den nye poden: http://www.msnbc.msn.com/id/5457434/site/newsweek/ Den vil få 12 timers batteritid nå. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Synd den ikke er no pen i design (imo) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Synd den ikke er no pen i design (imo) Jaja.. Jeg syntes det ser veldig pent ut. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 synes forsåvidt de kunne utført hele saken i børstet metall. den hvite looken gir meg temperatur måler vibes. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Looked er jo super Og det var på tide med 12 timers batteri Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Apple kommer visst med en offentliggjørelse i morgen etter det jeg har lest. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Tror ikke den kommer til Norge før om en stund... Bare se hvor lang tid det tok før iPod Mini kom til Norge (i august) Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Hadde jeg kjøpt nå hadde jeg nok vært fornøyd. Men jeg har veldig sansen for scroll-hjulet på min iPod 3g. Lenke til kommentar
total Skrevet 20. juli 2004 Del Skrevet 20. juli 2004 tja.. det skal vel være mulig å kjøpe nå herfra, eller tar jeg helt feil? Lenke til kommentar
haavardfp Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 (endret) tja.. det skal vel være mulig å kjøpe nå herfra, eller tar jeg helt feil? Apple Store Norge, ja? Har nettopp gjort det. 20 gb, pluss bæreveske (som ikke er inkludert lenger - grrr). Jeg satser på at det ikke tar så altfor lang tid. Jeg er veldig veldig utålmodig...! Det stod at den liksom er tilgjengelig nå, og at det bare tar noen dager å prosessere ordren. Tenker vi sier uker, jeg. Så får jeg heller bli positivt overrasket. Noen som vet noe som helst om når de kommer? Man kan jo ikke ringe Apple Norge, AFAIK. Endret 21. juli 2004 av haavardfp Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vet om iTrip funker med nye podden? Lenke til kommentar
total Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 det burde den vel gjøre. hvis ikke har de skutt seg i foten... Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Klikk hjulet på den nye ipoden fungerer også som scrollhjulet på 3. gen Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 jeg bor i usa og kunne godt tenke meg den *le på de som bor i norge* Neida det var ikke pent Men hvor stor plass har den? (GB) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 Hvis jeg ikke var helt dritings, mener jeg nå at jeg fikk bestilt meg en 4G 40GB fra apple.com for et par dager siden. De lover å levere innen 14 dager stod det, men har allerede fått mail om at den er sendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå