Lord_Linus Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Titlen sier vel det meste. Men når den er ferdig med å koble seg opp kommer det følgende melding: "IPX/SPX or compatible CP reported error 733: A connection could not be completed." Så får jeg to valg "hang up" or "accept". Jeg finner ikke ut hvor jeg slår av dette her. Den har holdt på med dette siden jeg var på TG. Har været inne på modeminnstillinger men finner ikke noe der. Hvis jeg kobler meg opp manuelt( ved å trykke på Ie6 knappen) så får jeg ikke opp denne melding. Bruker win Xp pro eng. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Tror du må gå på alternativer for internett og så på tilkoblinge og krysse av for ikke ringe opp.. Husker ikke helt, men jeg tror det er det... Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Å, nei så slem den er! :smile: Finne på noe slikt a duh! Hehe... Uansett, seriøst denne gang, åpne IE>Verktøy>Alternativer for internett>Tilkoblinger... der tror jeg du skal finne noe. Dessuten kan du jo ta bort "haken" ved "koble til automatisk" i den derre-derre boksen som kommer opp for oppringning... Lenke til kommentar
bihelland Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Noen programmer er så frekke at de kopler seg til nettet på egen hånd uansett hva du stiller inn i Windows... Dersom du har fått et slikt er det beste å installere en enkel brannmur. Dersom du søker litt på nettet finner du sikkert en enkel en som er gratis eller hvertfall har demoversjon. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: bihelland skrev (2002-04-23 15:30):Noen programmer er så frekke at de kopler seg til nettet på egen hånd uansett hva du stiller inn i Windows... Dersom du har fått et slikt er det beste å installere en enkel brannmur. Dersom du søker litt på nettet finner du sikkert en enkel en som er gratis eller hvertfall har demoversjon. Skal du ha brannmur, så funker Zonealarm fra ZoneLabs yppelig. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 installer en fersk virus kontroller, og last ned Ad-Aware som fjerner spyware fra maskinen din http://www.lavasoft.de . Deretter så kan du sjekke om det ligger masse tull i startup folderen på startmenyen. Etter du har gjort dette så bør ihvertfall alle teite bakgrunnsprosesser som bruker nettet være vekk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå