Joachim_F Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Her er noen av de sangene som vil finne veien inn på de mange radiostasjonene i GTA: San Andreas. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Snake IV Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 dette er det kan jo ikke være sant, for hvis du ser her http://www.gta-sanandreas.com/ så har de sendt mail til R* å spurt om dette er sant, å det er det ikke skriver de tilbake. bare se på den siden. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Ser ut som dette blir et knallbra spill! :D Gleder meg rått.. Håper dte kommer på pc Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Uansett om det er den musikken eller ikke så blir dette spillet knallbra!! Gleder meg så utrolig mye. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Vanilla Ice - Ice Ice Baby Den er tøff, noen som har sett den videoen der Jim Carrey gjør en parodi på den sangen? Herlig. Melodien i sangen er forøvrig henta fra en Queen sang jeg ikke husker navnet på i farten Lenke til kommentar
superdigg Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Her er noen av de sangene som vil finne veien inn på de mange radiostasjonene i GTA: San Andreas. <a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=8852">Les artikkelen her</a> Altså! Makan da! Disse Ice Ice Baby?!? He he du må jo nesten være fjortis for å si noe sånt! Eller er det jeg som er gammel hmm Men nok tull: Jeg gleder meg virkelig til soundtracket, hvis Rockstar gjør noe i nærheten av det de gjorde med Vice City så blir dette bra. Håper de gir ut musikken som en box nå også - Vice City boksen er verd hver krone! Lenke til kommentar
Snake IV Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 dårlig informasjon gamer.no!!!! DÅRLIG!!! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 dårlig informasjon gamer.no!!!! DÅRLIG!!! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 dårlig informasjon gamer.no!!!! DÅRLIG!!! Det er riktig at Rockstar ikke har bekreftet noe, og dermed brukes ordet spekulasjon om denne listen, men slik er det alltid før noe bekreftes. Om den er ekte eller ikke gjenstår å se, men det burde også fremgå også av artikkelen. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Det er riktig at Rockstar ikke har bekreftet noe, og dermed brukes ordet spekulasjon om denne listen, men slik er det alltid før noe bekreftes. Om den er ekte eller ikke gjenstår å se, men det burde også fremgå også av artikkelen. Det er en ønskeliste som et engelsk blad (jeg mener det var Official Playstation Magazine UK) trykte for en stund siden om hvilke sanger de gjerne ville høre i GTA: San Andreas, og har dermed ingen rot i virkeligheten (og heller ingen nyhetsverdi). Dersom gamer.no hadde satt sammen sin egen ønskeliste istedetfor å kopiere den fra et blad, hadde det vært en bedre artikkel i mine øyne. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Da stiller saken seg annerledes. Denne listen har vært oppe på svært mange nyhetssider, inkludert Computer & Video Games, hvor den har blitt presentert som informasjon om lydsporet til spillet. En slik ønskeliste har selvsagt ingen nyhetsverdi (og det ville heller ikke en Gamer.no-ønskeliste hatt), og vi har ikke bevisst kopiert den fra noe blad. Vi har videreformidlet en nyhet til våre lesere som nå dessverre viser seg å ikke være det den så ut til å være. Det må vi bare beklage. Artikkelen er nå fjernet. Lenke til kommentar
Snake IV Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 bra dere oppklarer ting, det er ikke bra å gi ut feil info vettu! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg