Gå til innhold

Fikk meg mac i dag, modem warning :p

jocke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mac sucks før at spillene og programmene er mer krevende en ka til PC.. :p

battlefield kom ut til pc for 2-3 år siden og førstan nå kommer det til MAC

Hva har det med at mac er sucky? Finn en PC som rendrer en film i FCP raskere enn en Mac G5 dual 2,5ghz. Tror jeg neppe du finner med det første - med mindre du overskrider de 28k en G5 koster :roll:

..eller finn en bærbar PC med 6pins firewire, trådløst nettverk (54mbps), bluetooth, 10/100 nettverkskort som automatisk krysser en ukrysset kabel om nødvendig, 5 timer batteritid, lydnivå som ingen andre, samme design, slot-in 4x dvd-brenner som tar + og - formatet, på ca. 2kg, og som kan spille UnrealTournament 2004 hakkfritt. Fant du det? Neppe.

Lenke til kommentar
min kompis har 512mb apple ram,1.25 ghz,80 gb harddisk 64 mb agp skjermkor og han får ikke åpnet spillet en gang.... :p

Er det original versjon? Hvis ikke er nok dette grunnen. Har lest om flere av UT2k4-versjonene for mac som ikke lar seg åpne på visse mac'er.

Lenke til kommentar

Hva har det med at mac er sucky? Finn en PC som rendrer en film i FCP raskere enn en Mac G5 dual 2,5ghz. Tror jeg neppe du finner med det første - med mindre du overskrider de 28k en G5 koster :roll:

..eller finn en bærbar PC med 6pins firewire, trådløst nettverk (54mbps), bluetooth, 10/100 nettverkskort som automatisk krysser en ukrysset kabel om nødvendig, 5 timer batteritid, lydnivå som ingen andre, samme design, slot-in 4x dvd-brenner som tar + og - formatet, på ca. 2kg, og som kan spille UnrealTournament 2004 hakkfritt. Fant du det? Neppe.

skryt bære meire...JÆVLA mac frik

we dont like mac people!!!!!!

Lenke til kommentar
min kompis har 512mb apple ram,1.25 ghz,80 gb harddisk 64 mb agp skjermkor og han får ikke åpnet spillet en gang.... :p

Er det original versjon? Hvis ikke er nok dette grunnen. Har lest om flere av UT2k4-versjonene for mac som ikke lar seg åpne på visse mac'er.

det er den versionen de selger på mac å carry

Lenke til kommentar

det er den versionen de selger på mac å carry

Da ber du vennen din om å ringe Mac & Carry, og så spør ham dem om råd. Hvis ikke et (originalt) spill funker på en maskin som oppfyller kravene, er det noe galt.

Lenke til kommentar

Var overhodet ikke ment som skryt. Om dette var en tråd som omhandlet mac generellt, og at jeg ikke hadde hatt mac selv, hadde jeg fremdeles skrevet det samme.

Poenget var å fremstille hvor genialt mac egentlig er. Om du skal være så patriotisk at du blir sur bare jeg nevner noen spesifikasjoner, er du nok desverre ikke moden nok til å diskutere. Sorry mac.

edit; og hvem er -vi-?

Endret av jallakim
Lenke til kommentar

HALLO!!!! skal du spille kjøper du PC.

Skal du faktisk få gjort noe her i livet, bli noe, ja JOBBE. Da er mac tingen for deg ;)

Mvh. Mac Frik

Lenke til kommentar
HALLO!!!! skal du spille kjøper du PC.

Skal du faktisk få gjort noe her i livet, bli noe, ja JOBBE. Da er mac tingen for deg ;)

Hva med å gjøre begge deler da? Har en venn av meg so er dyktig på design (brukeren "messo" på forumet her), og han har samma som meg (uten SD). Allikevel spiller vil littegranne innimellom. Hva er ikke bedre enn en runde Unreal i norsktimen? :!:

Lenke til kommentar

Merkelig hvordan folk på død og liv skal disse Mac. De fleste har ikke prøvd en av nyere dato engang. Jeg er mye mer fornøyd med min Mac enn med noen PC jeg har hatt, og jeg gidder ikke argumentere for det lenger. :-)

Men, alle har sin greie, og godt er det. Forresten, det er bøtter og spann med spill til Mac. Ikke så mange som til PC, men til gjengjeld kommer alle godbitene til Mac også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...