jocke Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hei, Fikk meg mac i dag, men klarer ikke logge på forumet fra den. Når jeg trykker "logg meg inn", kommer bare logg-inn-siden på nytt. Bruker Safari v.1.2.2 på Mac OS X 10.3.3 Lenke til kommentar
jocke Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Funker hvis jeg bruker IE for mac, men det vil jeg ikke Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Ingen som vil fikse problemet? ....eller hvertfall se på det? Endret 17. juli 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 sitter du på et nettver eller aleine? det er en stygg ting som gjør at hvis to stk er inn på forumet sammtidig på samme nettverk så logger de seg automatisk ut.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) gjelder dette bare mac? Uansett, jeg sitter alene ja - i den grad at det ikkje er andre hw.no-brukere i huset. (sitter forøvrig i skrivende stund på en G5 m/ 30 tommer Cinema HD display ) edit: steike, for en drøm det var å surfe forumet med denne maskinen. farlig deilig. Endret 17. juli 2004 av jallakim Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hmmm. Har ingen problemer som helst med forumet i Safari. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 Har ingen problemer med å surfe forumet, men innloggingen er litt jalla - ellerno. Har forøvrig akkurat samme prob. som jeg hadde/har på pc'en; Selv om jeg har valgt "logg inn automatisk", blir jeg ikke logget inn neste gang jeg besøker forumet. Derimot når jeg velger et forum (forum = den delen med alle trådene i), blir jeg plutselig innlogget igjen. Så i skrivende stund sitter jeg på PB'en. Dette skjønner jeg at har noe med sessions/cookies, men klarer ikke helt se hvorfor den plutselig blir innlogget. Nøyaktig det samme skjer på den stasjonære maskinen min også. Har prøvd å fjerne cookies, for så å logge inn på nytt. Funker ikke d heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg