misster Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvem i Oslo området kan hjelpe til å sette sammen en ny maskin ? Har en boks full av deler og et Lian Li kabinett. Har aldri gjort noe inne i en pc selv... Trenger også hjelp til å installere bios osv. og optimere altsammen. Føler du for å ta utmaningen, send en email til: [email protected] Takk for all hjelp jeg har fått til å velge deler og ha en fortsatt god sommer allesammen ! Misster Lenke til kommentar
am3k Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Greit nok at du kanskje er en smule skeptisk til å begynne selv, men å bygge en PC er ingen heksekunst. Om du er helt blank kan du t.d. lese hw sin guide. Du trenger heller ikke installere bios, du kan derimot sener ha behov for å oppdatere/flashe bios. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det burde da ikke være så vanskelig.. hvor bor du hen? Lenke til kommentar
KS Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Sette sammen pc'n er ikke det vanskelig, å vite hva du skal kjøpe inn er verre men dette har du tydligvis allerede overkommet. I tillegg pleier manualen til hovedkortet å ha en grei veiledning. Det som kan forvirre litt er kanskje harddisken og master/slave problematikken (hvilken ledningen går hvor og hvordan vite at harddisken er master eventuellt slave?). Skjekk hw.no og forumet hvis du støtter på noen problemmer. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Som de andre sier her, dette bør ikke by på noen problemer. Første gang jeg kjøpte alle delene, så satt jeg den sammen selv (og det var min første gang og ha satt sammen noe fra bunn av) Det er ikke så vanskelig skal du se Eneste d må passe på som KS sier det er det master/slave opplegget, men det står forklart i manualene som følger med Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå