Gå til innhold

Nvidia har jukset (igjen)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg for min del synes dette er et pluss for nvidia. flere muligheter...

det tenkte jeg og.

 

men viss man skal leke med kortet sitt så kan man jo se hvor mye score du får på skøy. juks er litt å ta i. den må jo aktiveres av bruker

 

jeg mener dere tar dette alt for alvorlig. :hrm:

bruk nå kortet til hva det er bygd får..

husk at benchmarks kan ikke sammenlignes med spill.

du kan få helt forskjelige utslag på performance og fps.

Lenke til kommentar

Tja synest dette er betenkelig , nvida gjør dette kun for å kunne vise til beste score og dermed "kapre" uvitende kunder , husk det er ikke alle som vet dette og dermed kun ser på tallene og blir "lurt" av disse .

Er det nok en krampetrekning fra nvidia siden de får uventet hård motstadn fra ATI ? I så fall er dette meget betenkelig og useriøst av dem .

Lenke til kommentar

Hvis en seriøs hardware side skulle testet nVIDIA kort mot andre som Ati og Matox ville vel noen tester være utført med standard instillinger. Hvis testene var utført med optimale instillinger, modefikasjoner og drivere ville ikke resultatene være av interesse for de med mindre peiling... :roll:

 

Noen kunne villedes av resultater fra useriøse tester men men, Verden går vel ikke under av den grunn :p

Lenke til kommentar

er det slik at denne funksjonen bare forbedrer scores i benchmark, eller kan man faktisk øke ytelsen visuelt i spill? da kan man jo slå dette av og på når man spiller/ikke spiller.

 

btw er det noen som har noen tester av sapphire radeon 9600XT 256MB ram som komplett selger? skal handle det, men finner ingen tester, annet enn tester opp mot andre kort, som er uvesentlig for meg som ikke kjenner de andre kortene.

EDIT: DETTE

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

Nå er jeg lei av syting om at nVidia jukser!

 

nVidia legger inn EN MULIGHET i driveren for at brukeren skal kunne fjerne unødvendige detaljer for å få høyere kvalitet. Det er ikke noe juks det. Det er bare en MULIGHET til å aktivere en funksjon som optimaliserer HVIS DU VIL!

 

Altså du som en fri person i har muligheten til å selv bestemme som du vil bruke denne funksjonen.

 

Akkuratt samme med at du kan sette kortet ditt på maks hastighet, maks kvalitet eller balansert.

 

Jeg velger å gi honør til nVidia for at de legger inn slike ting i driverene slik at jeg selv kan bestemme hva jeg vil ha! :yes:

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...