Gå til innhold

Råeste film bil ever?

Apoc_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bra som er nevnt, hiver inn noen biler fra flere filmer

Back to the Future, 1981 DeLorean:

bttf01.jpg

bttf02.jpg

bttf03.jpg

Christine, 1958 Plymouth Fury:

chrstn01.jpg

chrstne1.jpg

chrstn02.jpg

Ghostbusters, II, 1959 Cadillac Ambulance:

ghostb01.jpg

Gone in 60 Seconds, 1971 Ford Mustang:

60sec01.jpg

Thunderbolt and Lightfoot, 1973 Pontiac Trans Am 455 SD:

thndrblt.jpg

Tucker, 1948 Tucker

tucker1.jpg

Lenke til kommentar
Bullitt er fremdeles favorittbilen min, men jeg må bare kaste inn Deckard (Harrison Ford) sin 'Spinner' fra Blade Runner, min favorittfilm:

har ikke sett den filmen, men fått med meg at det er en meget bra sci-fi film....skal den bilen liksom sveve? siden jeg ser minst 4 "vaiere".

edit: tok vekk bildet....

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
Bullitt er fremdeles favorittbilen min, men jeg må bare kaste inn Deckard (Harrison Ford) sin 'Spinner' fra Blade Runner, min favorittfilm:

http://www.brmovie.com/Images/Locations/br..._taking_off.jpg

har ikke sett den filemen, men fått med meg at det er en meget bra sci-fi film....skal den bilen liksom sveve? siden jeg ser minst 4 "vaiere".

Først og fremst, fjern bildequote. Selvfølgelig ser du vaierne. :) Dette er dog noe du ikke legger merke til i filmen.

Blade Runner er vel en av de filmene som har revolusjonert filmverdenen når det kommer til effekter, lyssetting og lignende. Den får Matrix og LOTR til å se ut som polske kortfilmer om man tar tidspunktet den ble laget på i betraktning.

Andre filmer som har gjort det samme er f.eks Tron. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Muligens det motsatt enn topic n, noen som husker Bergerac serien fra New Jersey og den engelsk sportsbilen han kjørte rundt i ? Den var så ræva at i flere av scenene måtte de dytte eller taue bilen for å i det hele tatt få flytta den rundt ler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...