Pels Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Mad Max bilen, tror det var en Ford Falcon et eller annet Dodge Charger R/T fra the fast and the furious Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. august 2004 Del Skrevet 9. august 2004 Synes da Audien som var med i I Robot var ganske så tøff jeg da. grovy Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Herbie er jo ganske rå den også Noe som gjør Herbie enda råere er at Disney monterte Porsche motorer i alle "Herbiene" de har brukt! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Utrolig at ingen har nevnt Trans Am'en fra Smokie and The Bandit. Bilen har en helt utrolig lyd! EDIT: La til et bilde til med kongen selv. Burt Reynolds! Det begynner en "Smokey and the bandit" film på TV3 i natt. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Vil du ha fet billyd i film, så se den orginale Gone in 60..... fra 1974. Der er det V8 brøl for alle penga. Og dessuten er det en mye bedre film enn den nye Der ble det vel brukt en Ford Mustang fra 1973 og ikke en 60-talls Mustang...? Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Mye bra som er nevnt, hiver inn noen biler fra flere filmer Back to the Future, 1981 DeLorean: Christine, 1958 Plymouth Fury: Ghostbusters, II, 1959 Cadillac Ambulance: Gone in 60 Seconds, 1971 Ford Mustang: Thunderbolt and Lightfoot, 1973 Pontiac Trans Am 455 SD: Tucker, 1948 Tucker Lenke til kommentar
D_uniq Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Matrix Reloaded Cadillac Srx og Cts er kule fordi de er litt framtids aktig og kule og ikke for pompøse og glorifisert. CTS Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 84' sheepdog fra Dumb and Dumber. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bullitt er fremdeles favorittbilen min, men jeg må bare kaste inn Deckard (Harrison Ford) sin 'Spinner' fra Blade Runner, min favorittfilm: Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Bullitt er fremdeles favorittbilen min, men jeg må bare kaste inn Deckard (Harrison Ford) sin 'Spinner' fra Blade Runner, min favorittfilm: har ikke sett den filmen, men fått med meg at det er en meget bra sci-fi film....skal den bilen liksom sveve? siden jeg ser minst 4 "vaiere". edit: tok vekk bildet.... Endret 11. august 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 84' sheepdog fra Dumb and Dumber. Denne biler er egentlig bare en ombygd Ford Econoline. En tilsvarende bil (som var hvit) ble solgt på ebay for en ganske lav pris for noen måneder siden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bullitt er fremdeles favorittbilen min, men jeg må bare kaste inn Deckard (Harrison Ford) sin 'Spinner' fra Blade Runner, min favorittfilm:http://www.brmovie.com/Images/Locations/br..._taking_off.jpg har ikke sett den filemen, men fått med meg at det er en meget bra sci-fi film....skal den bilen liksom sveve? siden jeg ser minst 4 "vaiere". Først og fremst, fjern bildequote. Selvfølgelig ser du vaierne. Dette er dog noe du ikke legger merke til i filmen. Blade Runner er vel en av de filmene som har revolusjonert filmverdenen når det kommer til effekter, lyssetting og lignende. Den får Matrix og LOTR til å se ut som polske kortfilmer om man tar tidspunktet den ble laget på i betraktning. Andre filmer som har gjort det samme er f.eks Tron. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 En ting med Blade Runner som jeg synes genialt er når den dama blir skutt. Når hun har den plast greia på seg og du ser blodet som kommer på insiden av den. Genialt laget Lenke til kommentar
Charger R/T Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 1974 Dodge monaco`n fra blues brothers er ganske tøff! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Muligens det motsatt enn topic n, noen som husker Bergerac serien fra New Jersey og den engelsk sportsbilen han kjørte rundt i ? Den var så ræva at i flere av scenene måtte de dytte eller taue bilen for å i det hele tatt få flytta den rundt ler Lenke til kommentar
monstar Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 Audi-prototypen RSQ i "I Robot" Den er kul!. Men syns forsatt at Forden i gone in sixty seconds er best Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 24. august 2004 Del Skrevet 24. august 2004 denne har visst blitt glemt: Dodge MP4 Turbo Interceptor prototype fra filmen "The Wraith" (1983) Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Liker Jettaen i "The Fast and the furios" jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå