otla Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Har hatt SX1 noen dager nå. Veldig fornøyd. Meget bra radio( i forhold til nokia sine radioer ). Har også brukt stort sett alle andre funksjoner også. Virker lovende. Men, jeg har lagt inn opera på den, hvordan iallverden får jeg brukt den. Er det noe spesiellt jeg må gjøre på telefonen etter at sis filen er lastet inn. ser i logen så står det delvis innstalert??? Har også samme problem med IRremote. Noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Du har installert programmene? Du har startet .sis filene, og gått igjennom installasjonen? Lenke til kommentar
otla Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Hvordan starter man .sis filene. Tror kanskje det er problemet mitt. Jeg har installert de på telefonen. Med SDS, men mere har jeg ikke fått gjort med de. Jeg finner ikke noe sted hvrdan de skal brukes. Får ikke åpnet filene. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hm... selv sender jeg filer til mobilen med bluetooth, så jeg har egentlig aldri brukt SDS. Prøvde nettopp, og det fungerte bra, programmet ble installert. Prøv å installer det på nytt, kanskje? Hvis du klarer å få installert FExplorer kan du prøve å kopiere .sis filene til mobilen. Så starter du .sis filene fra FExplorer. Lenke til kommentar
otla Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Når .sis filene er installert. Hvor finner jeg igjen programmene da?? Jeg finner de bare igjen under prg.beh. Kan det være for lite minne. Har 256Mb men har bare 2Mb igjen?? Skal prøve å fjerne noen filer. Takk for hjelpen foreløpig. Lenke til kommentar
rønning Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Helt nederst på hovedmenyen hvis de er installerte skikkelig Lenke til kommentar
otla Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Det var det jeg regnet med. Det står at de er installert, jeg har prøvd mange ganger. Det hjalp ikke å lage til mere plass på minnet heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå