highlander Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg syns også dette er en utrolig bra serie, jeg var i Trump towers i New-York i fjor sommer. Litt av en opplevelse. Og denne sommeren var jeg i Miami og så at han skal bygge to bygg til Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 når var det sesong 2 startet med trump igjen? har vel ikke startet enda håper jeg? Den har startet i USA. Her i Norge vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 hvem vant den amerikanke egentlig? fikk aldri med meg det... vet at det var kwame (elns) og han andre hvite fyren som var i finalen Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Det var Bill som vant. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 i dag så jeg den første episoden av sesong 2 med Trump synd å bli hekta før den blir sendt i norge,. t.o.m med muttern klarte ikke å styre unna Lenke til kommentar
piit Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 i dag så jeg den første episoden av sesong 2 med Trump Kan du si om den var bra eller ei, uten å spoile noe? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 (endret) i dag så jeg den første episoden av sesong 2 med Trump Kan du si om den var bra eller ei, uten å spoile noe? KONGE, som jeg sa, synd å bli hekta allt nå, så tidlig gled dere, har på føelsen at mange kommer til å sitte godt fast i stolen, når dette blir sent på norske tv. DØDSBRA edit: er litt anderledes enn første sesong, men til det positive, spennende og morsomme. Gleder meg til episode 2 bare for å få litt mer intrykk av hvordan de nye tinga slår inn i ting og tang Endret 16. september 2004 av Goodall Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Hvis jeg ikke tar helt feil skal det fra imorgen av(en gang på dagen) være mulig å se ep. 2 over nettet Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ja episode 2 var jo artig, hadde sett på internett hvem som hadde fått sparken, og jeg klarte ikke å forstå hvordan i huleste det var det menneske som ble sendt hjem. Men det skulle jeg få klarhet i ja, det var rett å slett helt utrolig bra Glede seg til episode 3 Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Ja, den var konge. Fikk sett den og 2episode av joey Lenke til kommentar
diversity Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Hvor ser man dette? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg ser det i windows media player , men hvor jeg får tak i det er "hysj hysj" Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 ja episode 3 var slettes ikke dum den heller gitt, dærsken å det går unna Lenke til kommentar
highlander Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg synes det er genialt, men det jeg synes er ikke så genialt er at NORGE kommer med det. Blir alltid så nedlatende. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Greit, det dere holder på med nå er bare "se så kul jeg er, jeg kan laste ned ulovlig materiale" og nærmest oppfordring/lokking til piratkopiering. Sannsynligvis sitter dere med en masse PMs fra folk som vil ha link osv allerede. Siden serien også er over her i Norge har tråden i stor grad utspilt sin rolle uansett og stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg