NoLimit_^ Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er det bare meg som føler at ho norske dama virker helt feil for jobben? Skulle ønske det var en mann, hvordan kan en dame noensinne få den "mektige tilstedeværelsen" Donald Trump hadde i the Apprentice? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg er enig NoLimit_^, det virker ikke som om hun kan være i nærheten av hva som vi forventer av rollen hennes. No offence mot kvinner, men hun var ikke så Trump... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Er temmelig sikker på at vi får en ny Anne Grosvold-situasjon. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Klart en reserve løsning. Dama driver jo kun med frisør salonger, hvilken motivasjon vil vinneren av den norske utgaven ha. Vel og merke skal han/hun få en fet betalt lønn, men forhåpentligvis i en mer spennende bransje. Nei, bare å vente på neste utgave av orginalen, eller en annen utenlandsversjon. Og så får en håpe at neste norske utgave innehar noen av Røkke klassen, eller noen som overhode er i nærheten av han. Endret 5. september 2004 av kjhanken Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 Det verste er måten hun høres ut som. Rar dialekt og lite bestemt. Jaja eg spår den norske versjonen er kanon start så dabber det sikkert av. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Jepp. Skal vinneren av showet bestemme hvilke hårprodukter bedriften skal satse på? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Det er forresten en feil i topicen. Det skal være The Apprentice. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Klart en reserve løsning. Dama driver jo kun med frisør salonger, hvilken motivasjon vil vinneren av den norske utgaven ha. Vel og merke skal han/hun få en fet betalt lønn, men forhåpentligvis i en mer spennende bransje. Nei, bare å vente på neste utgave av orginalen, eller en annen utenlandsversjon. Og så får en håpe at neste norske utgave innehar noen av Røkke klassen, eller noen som overhode er i nærheten av han. Hm, du har et poeng. Donald Trump driver med alt mulig, fra kildevann til store byggeprosjekter. Og da blir "oppdragene" mye mer variert. Lurer på hvordan den norske versjonen takler det. Blir det bare hår? Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kan ikke se for meg mange oppdrag som har relevant med "den norske trumpen". Tror hun eier en liten nærbutikk i hjembygda, hvis jeg husker godt. Tror ikke de kan få noe spenning ut av det. Oppgavene er nødt til basere seg på samarbeidspartnere til TVNorge og lokalisert i en eller flere av de større norske byene dersom det skal bli noe spenning og underholdning ut av det. Vel og merke om den norske utgaven skal ligne litt på den orginale. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 Kan ikke se for meg mange oppdrag som har relevant med "den norske trumpen". Tror hun eier en liten nærbutikk i hjembygda, hvis jeg husker godt. Nåja, er en kjede ved navn nikita. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 i dag fikk jeg også endelig sett finalen men FY F***** å hum Omerosa var jo the her self stakkars Kwame sier nå jeg, selvom jeg heia på Bill og synes han fortjente å vinne. MEN INGEN fortjener og ha en sånn MØKKA skjerring jobbende for seg synes det var bra at Trmp sa det KLART og TYDELIG at hun JUGDE og førte Kwame bak lyset 2 ganger. Veldig bra at det kom ut TYDELIG i offentligheten. tror ikke hun har lett for å få seg jobb etter dette gitt gleder meg til neste sesong med Trump, litt usikker på hva jeg fløer om at det kommer en norsk utgave, kan jo ikke bli bra Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Kan ikke se for meg mange oppdrag som har relevant med "den norske trumpen". Tror hun eier en liten nærbutikk i hjembygda, hvis jeg husker godt. Nåja, er en kjede ved navn nikita. Mente utenom frisør kjeden sin. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Min lille teori er at personen som vinner vil bli direktør over en ny kjede som nikita har utviklet som heter hairshop (eller noe liknende), det har akkurat kommet en på byporten i oslo (rett ved BIT og RIMI). Der står det "Hairshop, by Nikita" på skiltet og jeg har ikke sett det andre steder før så jeg regner med at det er rimelig nytt. Noen andre som er enige? BTW: tror at den norske versjonen vil bli svært jalla i forhold til den amerikanske. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Schmelck: Det er ganske mulig. Selger den kjeden hårprodukter? Jeg leste at Nikita vil starte med salg av hårprodukter. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Schmelck: Det er ganske mulig. Selger den kjeden hårprodukter? Jeg leste at Nikita vil starte med salg av hårprodukter. Ja det gjør den, glemte å skrive det... Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nå har sesong 2 startet. Jeg likte dette programmet så godt at jeg tror at jeg komme til å laste ned hver episode hver uke, for jeg klarer ikke å vente til det kommer til Norge. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nå har sesong 2 startet. Jeg likte dette programmet så godt at jeg tror at jeg komme til å laste ned hver episode hver uke, for jeg klarer ikke å vente til det kommer til Norge. hva bruker du til å "skaffe" deg episodene? hvilket prog liksom Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nå har sesong 2 startet. Jeg likte dette programmet så godt at jeg tror at jeg komme til å laste ned hver episode hver uke, for jeg klarer ikke å vente til det kommer til Norge. hva bruker du til å "skaffe" deg episodene? hvilket prog liksom Det tar vi ikke på forumet. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Nå har sesong 2 startet. Jeg likte dette programmet så godt at jeg tror at jeg komme til å laste ned hver episode hver uke, for jeg klarer ikke å vente til det kommer til Norge. hva bruker du til å "skaffe" deg episodene? hvilket prog liksom Det tar vi ikke på forumet. pm kanskje? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 når var det sesong 2 startet med trump igjen? har vel ikke startet enda håper jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg