Gå til innhold

Donald trump's: The aprentice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart en reserve løsning. Dama driver jo kun med frisør salonger, hvilken motivasjon vil vinneren av den norske utgaven ha. Vel og merke skal han/hun få en fet betalt lønn, men forhåpentligvis i en mer spennende bransje.

Nei, bare å vente på neste utgave av orginalen, eller en annen utenlandsversjon. Og så får en håpe at neste norske utgave innehar noen av Røkke klassen, eller noen som overhode er i nærheten av han.

Endret av kjhanken
Lenke til kommentar
Klart en reserve løsning. Dama driver jo kun med frisør salonger, hvilken motivasjon vil vinneren av den norske utgaven ha. Vel og merke skal han/hun få en fet betalt lønn, men forhåpentligvis i en mer spennende bransje.

Nei, bare å vente på neste utgave av orginalen, eller en annen utenlandsversjon. Og så får en håpe at neste norske utgave innehar noen av Røkke klassen, eller noen som overhode er i nærheten av han.

Hm, du har et poeng. Donald Trump driver med alt mulig, fra kildevann til store byggeprosjekter. Og da blir "oppdragene" mye mer variert. Lurer på hvordan den norske versjonen takler det. Blir det bare hår?

Lenke til kommentar

Kan ikke se for meg mange oppdrag som har relevant med "den norske trumpen". Tror hun eier en liten nærbutikk i hjembygda, hvis jeg husker godt. Tror ikke de kan få noe spenning ut av det.

Oppgavene er nødt til basere seg på samarbeidspartnere til TVNorge og lokalisert i en eller flere av de større norske byene dersom det skal bli noe spenning og underholdning ut av det. Vel og merke om den norske utgaven skal ligne litt på den orginale.

Lenke til kommentar

i dag fikk jeg også endelig sett finalen :thumbup:

men FY F***** å :realmad::wallbash: hum Omerosa var jo the :devil: her self

stakkars Kwame sier nå jeg, selvom jeg heia på Bill og synes han fortjente å vinne. MEN INGEN fortjener og ha en sånn MØKKA skjerring jobbende for seg

synes det var bra at Trmp sa det KLART og TYDELIG at hun JUGDE og førte Kwame bak lyset 2 ganger. Veldig bra at det kom ut TYDELIG i offentligheten.

tror ikke hun har lett for å få seg jobb etter dette gitt

gleder meg til neste sesong med Trump, litt usikker på hva jeg fløer om at det kommer en norsk utgave, kan jo ikke bli bra :hmm:

Lenke til kommentar

Min lille teori er at personen som vinner vil bli direktør over en ny kjede som nikita har utviklet som heter hairshop (eller noe liknende), det har akkurat kommet en på byporten i oslo (rett ved BIT og RIMI).

Der står det "Hairshop, by Nikita" på skiltet og jeg har ikke sett det andre steder før så jeg regner med at det er rimelig nytt.

Noen andre som er enige?

BTW: tror at den norske versjonen vil bli svært jalla i forhold til den amerikanske.

Lenke til kommentar
Nå har sesong 2 startet. Jeg likte dette programmet så godt at jeg tror at jeg komme til å laste ned hver episode hver uke, for jeg klarer ikke å vente til det kommer til Norge.

hva bruker du til å "skaffe" deg episodene? hvilket prog liksom

Det tar vi ikke på forumet. ;)

Lenke til kommentar
Nå har sesong 2 startet. Jeg likte dette programmet så godt at jeg tror at jeg komme til å laste ned hver episode hver uke, for jeg klarer ikke å vente til det kommer til Norge.

hva bruker du til å "skaffe" deg episodene? hvilket prog liksom

Det tar vi ikke på forumet. ;)

pm kanskje?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...