Mr.Devil Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ahh...snart braker det løs. 1 appelsin krokan sjokolade og 1.5 liter pepsi max er klar Lenke til kommentar
KS Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Faen slakte, jeg klikker så i hodet på Omarosa! Selv om jeg heier på Bill, så synes jeg synd på Kwame som må ha henne på laget. Stakkars?? Han valgte henne selv på et tidspunkt han kunne ha valgt noen andre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 FFS! Kwame kommer til å tape. Jaja *løpe på do og pisse mens reklamen pågår* :!: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Forbanna! Omarosa kostet kwame seieren. Måtte kjerringen brenne! Maken til DRITTKJERRING altså. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 *hatepå Omarosa* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Info angående omarosa: Incidentally, this is not the first time that she’s been fired. People magazine reports that Omarosa was banished from four jobs in two years with the Clinton administration. At her last one, "she was asked to leave as quickly as possible, she was so disruptive," one former boss said. "One woman wanted to slug her." Hehehe finnes mye hat skriverier i utrolige mange forum og blader. Stakkars kvinne hun har vist også fått dødstrusler og greier. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Haha! Det var det jeg tenkte meg! Hun skrøt jo hele tiden av at hun hadde jobbet i "The White House". Hun brukte det til og med i en krangel: "I've been working in The White House, and they only hire the best.." (eller noe i den duren). Jeg tenkte hele tiden: "skal vedde på at hun fikk sparken derfra" Damen virker jo helt blåst. Jeg ble provosert av å se henne vimse rundt og leke med hatter når Kwame prøvde å få tak i henne! Endret 2. september 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 The aprentice er/var konge. Jeg synes det er den beste reality serien noensinne! Jeg håpet egentlig på at Troy skulle vinne, men da jeg var i USA i sommer så hadde de Aprentice maraton og midt i en reklame pause så sa de at senere samme dag så skulle vinneren Bill komme på et talkshow. Argh, hadde ikke sjans til å bytte kanal før de sa Bill. Ville ikke vite det, men jaja... Selv om jeg likte Troy best så synes jeg at Bill er rett mann for jobben. Noen som la merke til på traileren for sesong 2 så sier Trump noe om at han kanskje vil ta med seg noen fra sesong 1, og plutselig så popper Omarosa opp! Huff, håper at hun ikke blir med. Ekkel drittkjerring for å være ærlig. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hun har jobbet i det hvite hus sier hun. "ingen lyver" jo der. Amerikanerne gjør aldri noen feil. Mun hun må være ekstremt lett påvirkelig og sippete. Teit når amarosa gaulte hvor saklig er det? hehe Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Noen som vet om sesong 2 kommer til Norge? Eventulet når..? Konge serie! Beste reality serien ever! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Mer morosomt lesestoff her om Omarosa. Lenke til kommentar
piit Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Huff, jeg syns synd på Kwame. Håper han og Troy får være med i sesong 2! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Jaja. Fulgte ikke så bra med på denne sesongen, men skal følge bedre med på neste. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Gleder meg veldig til The Apprentice 2. Håper det blir minst like underholdende som eneren. Jeg er forholdvis glad for at Bill vant, men jeg skal innrømme at Troy og Kwame var mine favoritter. Det skal visst komme en norsk versjon nå også. Spennende... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er ikke Trump konkurs? Mener jeg leste det i vg. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Er ikke Trump konkurs? Mener jeg leste det i vg. Er det dette du snakker om? Han er nok ikke akkurat konkurs. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Var det ja, leste det i ba faktisk. De nevte bare at han var "konkurs". Det var gode nyheter Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 (endret) Den beste "reallity" serien jeg har sett. Glad for at jeg verken så miss world finalen eller denne tråden før nå, så jeg slapp spoilers Endret 4. september 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Var jo ingen spoilers i denne tråden. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Var jo ingen spoilers i denne tråden. Nope, la oss fortsette sånn når sesong 2 kommer også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg