Gå til innhold

Donald trump's: The aprentice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:wow:

Info angående omarosa:

Incidentally, this is not the first time that she’s been fired. People magazine reports that Omarosa was banished from four jobs in two years with the Clinton administration. At her last one, "she was asked to leave as quickly as possible, she was so disruptive," one former boss said. "One woman wanted to slug her."

Hehehe finnes mye hat skriverier i utrolige mange forum og blader. Stakkars kvinne hun har vist også fått dødstrusler og greier.

Lenke til kommentar

Haha! Det var det jeg tenkte meg!

Hun skrøt jo hele tiden av at hun hadde jobbet i "The White House". Hun brukte det til og med i en krangel:

"I've been working in The White House, and they only hire the best.." (eller noe i den duren). Jeg tenkte hele tiden: "skal vedde på at hun fikk sparken derfra"

Damen virker jo helt blåst. Jeg ble provosert av å se henne vimse rundt og leke med hatter når Kwame prøvde å få tak i henne! :wallbash:

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar

The aprentice er/var konge. Jeg synes det er den beste reality serien noensinne!

Jeg håpet egentlig på at Troy skulle vinne, men da jeg var i USA i sommer så hadde de Aprentice maraton og midt i en reklame pause så sa de at senere samme dag så skulle vinneren Bill komme på et talkshow. Argh, hadde ikke sjans til å bytte kanal før de sa Bill. Ville ikke vite det, men jaja...

Selv om jeg likte Troy best så synes jeg at Bill er rett mann for jobben.

Noen som la merke til på traileren for sesong 2 så sier Trump noe om at han kanskje vil ta med seg noen fra sesong 1, og plutselig så popper Omarosa opp! Huff, håper at hun ikke blir med. Ekkel drittkjerring for å være ærlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...