SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Ka syns du om denne reality serien? Eg syns den er dritt bra og må følge med hvergang. Er ikke som alle de andre reality dritt seriene som de sender for tiden. Ka syns du? Endret 16. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jeg må si meg enig . Jeg er ikke helt hekta på The Apprentice, men det er en av de beste reality seriene for tiden. Jeg synes "Streit eller skeiv" er genialt også. Spesielt når han karn brakk armen :!: . Det var festlig. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Veldig morsom serie. Synd at damene vinner hele tiden da, men nå er det vel blitt opprettet to blanda lag. Det morsomtste var når han der lille, irriterende fyren fikk sparken: Trumph:"- Everyone hate you!" fyren:"- No, they don't" Trumph:"- Yes they do" fyren:"- Ok" .............. Trumph"Youre fierd!!" Lenke til kommentar
KS Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jo knallbra serie, har alle episodene, men litt synd self. at TV2 avslørte vinneren (vinneren var dommer i Miss Universe konkurransen) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Enda bedre at du holder på å spoile det da! Kongeserie, ser hver episode. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det morsomtste var når han der lille, irriterende fyren fikk sparken:Trumph:"- Everyone hate you!" fyren:"- No, they don't" Trumph:"- Yes they do" fyren:"- Ok" .............. Trumph"Youre fierd!!" Haha! Ja, han var tøff. Selvtillit manglet han iallefall ikke. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Trump is my hero! I saw a carsalesman who tried to sell a car. He did not care enough to even wash it. I thought to myself; that guy is a loser! Endret 16. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Liker ikke hun afro-amerikanske (husker ikke navn) Eller så er jo han bonde fyren den flinkeste. Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) You're fired!!! say no more .. ay ay .. nodge nodge ... say no more.... Endret 16. juli 2004 av JaViZ Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) jeg synes programmet blir litt ødelagt da noen prøver å komme nedi buksa på noen andre...MÅÅÅ de absolut prøve å finne date på hvert JÆVLA reality prog? faen ass... men ellers er programmet genialt EDIT: grunnet leif :!: Endret 16. juli 2004 av Camron Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Liker ikke hun afro-amerikanske (husker ikke navn) Eller så er jo han bonde fyren den flinkeste. Uff, hun er ei skikkelig patetisk bitch. Husker den gangen hun ikke kunne være med å pusse opp en leilighet fordi hun hadde vondt i hodet, så hun gikk ut hvor hun startet å spille basketball med noen unger på gata. Jeg liker forøvrig han blonde fyren også. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 The Apprentice er en genial serie Jeg liker ikke Omarosa, snakk om bitchy tøs. Den kuleste typen er han fra Idaho! Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Jo knallbra serie, har alle episodene, men litt synd self. at TV2 avslørte vinneren (vinneren var dommer i Miss Universe konkurransen) Holdt på å klikke når de sa det. Ble jævlig forbanna, men ser på det selv om jeg vet hvem som vant. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 det e en veldig bra serie er hekta .... det hadde jo hvert best hvis tv2 kunne bare holde kjeft !! Lenke til kommentar
Gudhjelpe Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) De prøver vel bare å få ned seertallet til TV Norge. men det kunne de holdt seg for god for mener nå jeg. Ellers er det en morsom serie. Bare så synd at den går samtidig med 24 som er en selvskreven førsteprioritet. Endret 17. juli 2004 av Gudhjelpe Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Liker ikke hun afro-amerikanske (husker ikke navn) Eller så er jo han bonde fyren den flinkeste. ja...tror alle hater hun mattafakkalakkasjakkafakkalakka bitsj ho jeg syns den flinkeste er han svære negeren Endret 17. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jeg syns den flinkeste er han svære negeren Svært så politisk korrekte vi var her da :!: Men han du mener viser jo aldri hva han er god for, etter min mening Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) jeg syns den flinkeste er han svære negeren Svært så politisk korrekte vi var her da :!: Men han du mener viser jo aldri hva han er god for, etter min mening nei. jeg vet ikke hva han heter så for å dere til å skjønne hvem jeg mener må jeg da nevne karekaristiske trekk ved denne personen. denne personen er stor og sterk og er neger og har briller. EDIT: Så der tok du leif Endret 17. juli 2004 av Nidhogg Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Så min første episode av deg i går. hva skal jeg si? Bra konsept, ok utførelse. men that's it lissom. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Bra serie, utenom at jeg ikke takler all egen-reklamen Mr. Trump har...og liker ikke han som person. Han er nok dyktig, men fysj for en blei. "Jeg er best, se på meg, jeg har alt, hadde bare alle vært like gode som meg"-holdningen er uutholdende. Må skru over på noe annet mens denne introen går jeg Og hva har skjedd med amerikanske reality-serier? De har jo introen på ny etter hver reklame-pause! Irriterende... I tillegg som introene blir så laaaaaange. [/negativiteten] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg