Gå til innhold

Inder som ikke kan gjøre om fra meter til cm.

Gef

Anbefalte innlegg

Har en venn som jobber i Kongeparken på Ålgård (ca 1 time fra stavanger med bil). Han står ved en karusell og trykker start og stopp 8 timer hver dag. Passer også på at alle er kommet på plass i karusellen.

Han står og kikker litt rundt seg. Det er masse folk i parken. Plutselig kommer det en Inder bort til Sveinung (kompissen min heter Sveinung) og spør "hvor høy må man være for å kjøre denne karusellen?" Sveinung svarer "1,4 meter, 140 cm". Så kommer familien til Inderen, så spurte samme personen "hvor høy er du?", Sveinung sier "2 meter" (ja, han er faktisk 2 meter), og personen sier "hvor mye er det i cm?? 180 ca?"

:!:

Endret av Gef
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker India det metriske systemet? Hvis ikke er det jo til dels forståelig. Det kunne vært tilsynelatende tilfeldig at 1,4m var 140cm...

Men la oss le av de stakkars innvandrerne som ikke skjønner noe...

(Her om dagen var det en pakistansk eldre mann som spurte meg om det var normalt at fedre hadde sex med sønnen sin kjæreste... )

Kulturrelativisme... jeg sier ikke mer.

Endret av Ext-Seeno
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
(Her om dagen var det en pakistansk eldre mann som spurte meg om det var normalt at fedre hadde sex med sønnen sin kjæreste... )

Kulturrelativisme... jeg sier ikke mer.

Ehh... ja selvsagt :ermm:

Neida; kanskje derfor man burde gå på et kurs om slikt når man kommer til et land med annen kultur.

Lenke til kommentar
det er så morsomt å se moderatorer som bryter reglene :devil:

Jepp. Enda mindre morsomt er det at hans medmodererende apekatter derfor velger å ignorere min rapportering fordi den var rettet til en moderator (skal ikke ta noe for gitt, men det virker slik). Jeg rapporterte også Bush-tråden, hvilken ble tvert stengt av Ueland.

Gullkornreglene har vært oppegående i mange nok måneder til at minst en av moderatorene burde klare å stenge denne tråden. Den ble rapportert for flere timer siden.

Reglene skal opprettholdes, ikke penetreres. (Retter til alle som ignorerte rapporten og for så vidt også til trådstarter.)

Beklager om dere har gode grunner. Det virket bare litt humbug at en moderatorer postet dette her. Enda mer humbug virket det da det ikke ble tatt hensyn til. :)

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Jepp. Enda mindre morsomt er det at hans medmodererende apekatter derfor velger å ignorere min rapportering fordi den var rettet til en moderator (skal ikke ta noe for gitt, men det virker slik). Jeg rapporterte også Bush-tråden, hvilken ble tvert stengt av Ueland.

Gullkornreglene har vært oppegående i mange nok måneder til at minst en av moderatorene burde klare å stenge denne tråden. Den ble rapportert for flere timer siden.

Reglene skal opprettholdes, ikke penetreres. (Retter til alle som ignorerte rapporten og for så vidt også til trådstarter.)

Beklager om dere har gode grunner. Det virket bare litt humbug at en moderatorer postet dette her. Enda mer humbug virket det da det ikke ble tatt hensyn til. :)

Hvis du har et problem med moderatorene her anbefaler jeg deg å sende en mail til forumstyret på [email protected]

Forøvrig har du helt rett i at tråden bryter med retningslinjene, men det er da menneskelig å glemme... Ingen vits å gå så hardt ut for en liten bagatell. Neste gang råder jeg deg til å skrive hvorfor du rapporterer også, ikke bare ... ;)

Stenges

Lenke til kommentar

Når det gjelder den saken, så var reglene for dette forumet opprettet en stund etter denne tråden ble opprettet. Så her har jeg ikke brutt noen regler nei :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...