XciTe Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Når jeg fikk meg ny maskin, installerte windows og alt som man skal. så merket jeg at hver gang jeg starta maskinen og kom inn i windows, så var det første vinduet\mappa som åpnet seg i oppstarten var norton sin mappe (c:\programfiler\norton) Jeg har den ikke under "oppstart" og jeg vet IKKE hvordan det har skjedd :S Noen som har peiling på dette? Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 trykk kjør på startmenyen. skriv msconfig trykk på oppstart ta bort alt der og hvis det ordner problemet kan du fikle litt med hva som skal starte Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Personlig har jeg liknende problem som jeg fikk etter at jeg oppdaterte skjermdriverne mine... nå åpner plutselig C:Program seg hver gang... Eneste jeg har liggende på program folderen er noen innstalasjonfiler for latex programvare så jeg må antageligvis innstalere den på nytt til en annen folder... Har prøvd selv å kjøre msconfig uten at det hjalp noe såvidt jeg husker (poster denne ehr slik at jeg skal huske denne posten hvis det kommer noe interessant ) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 verktøy->mappealternativer->vis->gjenopprette tidligere mappevisninger ved pålogging. Der tror jeg løsningen ligger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå