Fribbern Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 microsoft dominerer markede på operativsystemer. Alt av software som kommer ut er lagt opp lik det passer microsoft. er det slik at vi alltid kommer til å bruke windows? nå har jo også linux kommet. men det er ikke mange som bruker det. så Microsoft har fortsatt monopol. kommer de alltid til å ha det?` eller vil det komme noe annet som tar opp kampen? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Microsoft har IKKE monopol, bare en enorm brukermasse. Man står fortsatt fritt til å velge andre OS hvis man ønsker det. Noe annet er det med f.eks Vinmonopolet der KUN DE har lov og rett til å selge vin/sprit. Lenke til kommentar
N3xUZ Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 BEos er et alternativt operativsystem som FORSØKEr å ta opp kampen med Microsoft... Linux er og på vei framover, men siden "alle" spillk og programmer fortsatt lages kun til Windows, er det stor sansynlighet for at det vill ta sin tid før noen klarer å "vinne" over Minimyk! :wink: Men BEos er anbefalt å prøve!!!! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Alle spill og programmer? Sjekk spill som blir støtta av Linux. http://www.transgaming.com/dogamesearch.ph...rking&showall=1 Jeg fikk lyst å gi Linux en ny sjanse. Blir nok Lycoris eller Mandrake 8.2 i nærmeste framtid... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hei! Var det ikkje slik at BeOS hadde lagt "inn årene".. Eg gadd ikkje prøve BeOS før for ei lita stund sidan..Og synest det virka ok ut..:wink: Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Synd at Be gikk konk og måtte selge BeOS da... forsåvidt er ikke linux noe nytt...og det er mange alternativer hvis du vil sette deg litt inn i OSet. Eller så har jo mac brukerene MAC OSX... Og Microsoft har som sagt før her før ikke et monopol... de selger bare flest(og best?) OS... Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 MSFT vil vere dominerande på kort sikt (5 år? 10 år?), men på lengre sikt vil det dukke opp 'disruptive technologies', altså nye måtar å gjere ting på som vil undergrave teknologien til MSFT. Alle imperier går under etterkvart. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 å si at "nå har jo også linux kommet" er jo feil linux har vært der ute nesten like lenge som Windows. Lenke til kommentar
N3xUZ Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Er BE konk? Hvor når? Neida.... Men de holder jo på med BEos enda? Skal du prøve linux... Start med Red Hat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Be er ikke konk, de ble kjøpt opp av Palm for noen mnd siden. det er igjen 7 stykker som skal avvikle BeOS, kanskje de skal lage en siste Final Version. JEg bruker BeOS til ganske mye nå, det er så vanvittig raskt! Fra jeg trykker inn power knappen, tar det 17 sekunder til jeg er inne i selve OS'et og kan gjøre ting :smile: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hei Socratex^! Du kjører det ikkje fra windows med andre ord da..? :wink: Lenke til kommentar
N3xUZ Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg bare spør... Hvor inni fandenivolsk rask maskin har du?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå