Gå til innhold

Alternativ OS??

Anbefalte innlegg

microsoft dominerer markede på operativsystemer. Alt av software som kommer ut er lagt opp lik det passer microsoft. er det slik at vi alltid kommer til å bruke windows?

nå har jo også linux kommet. men det er ikke mange som bruker det. så Microsoft har fortsatt monopol.

kommer de alltid til å ha det?`

eller vil det komme noe annet som tar opp kampen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BEos er et alternativt operativsystem som FORSØKEr å ta opp kampen med Microsoft...

Linux er og på vei framover, men siden "alle" spillk og programmer fortsatt lages kun til Windows, er det stor sansynlighet for at det vill ta sin tid før noen klarer å "vinne" over Minimyk! :wink:

Men BEos er anbefalt å prøve!!!!

Lenke til kommentar

Synd at Be gikk konk og måtte selge BeOS da...

forsåvidt er ikke linux noe nytt...og det er mange alternativer hvis du vil sette deg litt inn i OSet. Eller så har jo mac brukerene MAC OSX...

Og Microsoft har som sagt før her før ikke et monopol... de selger bare flest(og best?) OS...

Lenke til kommentar

MSFT vil vere dominerande på kort sikt (5 år? 10 år?), men på lengre sikt vil det dukke opp 'disruptive technologies', altså nye måtar å gjere ting på som vil undergrave teknologien til MSFT.

Alle imperier går under etterkvart.

Lenke til kommentar

Er BE konk?

Hvor når?

Neida....

Men de holder jo på med BEos enda?

Skal du prøve linux... Start med Red Hat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :grin:

Lenke til kommentar

Be er ikke konk, de ble kjøpt opp av Palm for noen mnd siden. det er igjen 7 stykker som skal avvikle BeOS, kanskje de skal lage en siste Final Version. JEg bruker BeOS til ganske mye nå, det er så vanvittig raskt! Fra jeg trykker inn power knappen, tar det 17 sekunder til jeg er inne i selve OS'et og kan gjøre ting :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...