heggi Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Som i emnet spør jeg igjen.. Hvordan brenner jeg ut dette når jeg har ei bin og cue fil? Bruker nero som standard brenne programmet, så ei forklaring iforhold til det hadde vært helt topp!! Lenke til kommentar
Freeload Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Mulig jeg bæsjer på leggen nå, :smile: men jeg tror du må bruke CloneCD for å brenne de filene. Det er veldig rett frem, så jeg legger ikke ved noen "bruksanvisning" her [ Denne Melding var redigert av: Freeload på 2002-04-23 11:26 ] Lenke til kommentar
s_M_p Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 avslutt wizarden først, deretter trykk file burn image, finn .cue fila og trykk på den deretter velger du brenning. ikke verre enn det:) Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Først av alt, legg .bin og .cue i samme mappe. Start Nero (helst nyeste versjon http://www.ahead.de) så 'File ----> Burn Image' Browse deg frem til der du har .cue fila og åpne den. Putt i fersk CD og start og brenn :smile: Lenke til kommentar
In-Zane Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Som mange sier her, så åpner du Nero. I Nero tar du Fil -> Burn Image -> Finn cue-filen og brenn. Dette er ganske enkelt men det er noen ganger en "catch" her. Cue-filen henviser seg til bin-filen din. Mange ganger virker ikke cue-filen helt pga den oppgir feil plassering av bin-filen. Man fikser dette ved å åpne cue-filen i notepad, og da skriver man den fulle banen til bin-filen. Lagre filen så brenn cue-filen. Lykke til :smile: Lenke til kommentar
christt Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Eller bruk fireburner... Evt kan du jo mounte imaget meg DeamonTools Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Bruker fireburner jeg. Legg bin og cue i samme mappe. dobbelklikk på cue fila slik at fireburner starter. trykk ok (eller no) gå opp på write cd og trykk burn trykk ok. Før du gjør dette så sjekk at instillingene i programmet er korrekt. Så slipper du overraskelser. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Fireburner er best ja :smile: Lenke til kommentar
dopus Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 eller cdrwin....det er jo dette programmet som begynnte å bruke formatet. tror du finner progget på http://www.goldenhawk.com eller enn kan bruke nero og velge burn image eller fireburner eller deamontool(mounte imaget for deretter å kjøre cdcopy på den i et annet brenneprogramm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå