Karlsen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Jeg har Boots of blinding speed men har ingen god måte og bli kvitt blind på. -Finnes en ring med constant effekt du kan lage som motstår blind eller magika? -Hva er ingrediensene på en potion som kansje motstår det? -Finnes det noen flere items med resist magika eller blind? Endret 15. juli 2004 av Karlsen Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvilket spill snakker du om? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Siden denne delen av forumet heter "Morrowind", så snakker han helt sikkert om "Super Mario" Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvis du har bra security skill så er det en cuirass i et skap på Tel fyr som har constant effect resist magicka(tror det er 45 eller 65%). Skapet(låsen er 100nivå) er i tårnet i samme etasje som Diyath Fyr, men ikke i samme rom, så den er enkel å ta bare du klarer å få opp skapet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 En god måte å bli kvitt blind på? Ta på deg skoene, og gå inn eller it av ei dør. Ja, det er en bug. Funker iallefall fint hos meg! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det finnes en ring ja... Men aner ikke hvor den er. Den heter Royal Signet ring å gir 100% magika resistens og 100% reflect. Da blir du kvitt blind totalt. Men du kan jo bruke Cuirass of Saviors Hide som nevnes i et av innleggene. Du kan også bruke Resist Magika potion men det gir dårlig resultat. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Det beste er å glemme hele Boots of blinding speed Jeg har en ring som gir helt vill jump bonus. Husker ikke helt hva den står på, men det er en exquisite ring med golden saint enchantment som gir maks jump i 8 sekunder eller noe sånt (det er en stund siden jeg spilte). Masse charges så du kan fyke over hele vvardenfell på no-time. Bare løp framover og hopp, mens spell'en er aktiv. Veldig bra sak Enchantments systemet i Morrowind har mange morsomme muligheter som jeg har lekt mye med, blant annet en outfit som gir 100% sanctuary - bare magicka angrep kan skade deg da! Uansett... du får som regel laget bedre stash selv enn det du finner rundt omkring i spillet. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 du får som regel laget bedre stash selv enn det du finner rundt omkring i spillet. word. Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 En god måte å bli kvitt blind på? Ta på deg skoene, og gå inn eller it av ei dør. Ja, det er en bug. Funker iallefall fint hos meg! FYI den bug'en er patchet for lenge siden. Og heller løse blindness problemene på en annen måte, enn å slite med konstante CTD's. Mine 5cent i allefall. Lenke til kommentar
Vann: kr.15 Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 FYI den bug'en er patchet for lenge siden. Det er en av de mange grunnene til at jeg ikke har noen patcher til morrowind.. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Hvis du ikke har patchet så er jo Bound-items veldig gøyalt Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Hehe, dadric longbow forever. edit: feil Endret 4. august 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 10. august 2004 Del Skrevet 10. august 2004 Lag en spell med resist magicka 100% for 2 secs. Fyr av denne spellen og mens den virke gå i inventory og ta skoene på. Dette vil fjerne blinde effekten men speeden vil være der fortsatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå