MacProvoserer Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Når jeg først er igang med å spørre og grave, finnes det ad blockers til Os X? Last ned pluggin med navn PithHelmet. Den fjerner alt av flash-reklame. Etter jeg installerte PitHelmet, går innleggsskriving i forumet drittregit. Riktignok bruker jeg beta'en. Noen som opplever det samme? Jeg bruker versjon 0.7.2 og opplever ikke treghet... Lenke til kommentar
KennyBoy Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Privoxy finnes hos SourceForge. Installer den, bruk 127.0.0.1:8118 som proxy server (din egen maskin) Den siler ut det meste. Java-tull, reklame, 3djeparts cookies... Skrus forholdsvis enkelt av og på (jeg har laget bookmark i Safari for av og på) Den er alltid på når du skrur på maskinen. Noen sider sliter litt, f.eks. Elkjøp sin. Det ser ut som den er laget med Frontpage i fylla hvis Privoxy er på. Men da er det jo logisk nok bare å¨skru den av... Lenke til kommentar
akh Skrevet 30. juli 2004 Del Skrevet 30. juli 2004 Nettopp fått meg mac her også, og i den anledning er jeg på jakt etter et lite program for å vise bilder. Hva med Footagehead? Enkelt lite program, men mye mulig det har de funksjonene du ønsker. Toyviewer er et greit program. Lenke til kommentar
safarikjeks Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Privoxy finnes hos SourceForge.Installer den, bruk 127.0.0.1:8118 som proxy server (din egen maskin) Den siler ut det meste. Java-tull, reklame, 3djeparts cookies... Skrus forholdsvis enkelt av og på (jeg har laget bookmark i Safari for av og på) Den er alltid på når du skrur på maskinen. Noen sider sliter litt, f.eks. Elkjøp sin. Det ser ut som den er laget med Frontpage i fylla hvis Privoxy er på. Men da er det jo logisk nok bare å¨skru den av... Haha! Laget i Frontpage i fylla! Den likte jeg skikkelig bra! :!: Lenke til kommentar
maggen Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg bruker Mozilla Firefox og en extension som kalles Flashblock. Den fungerer helt utmerket på alt av flash-reklame. Reklame i gif og jpg format har jeg ingen store problemer med, men flash som suger opp cpu-kraft og lager lyd liker jeg ikke. Når man bruker flashblock kommer det en liten knapp man kan trykke på om man vil se flash-delen av siden. Helt greit, er ikke så ofte jeg er inne på sider som bare bruker flash... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå