b-real Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: dr-doom skrev (2002-04-24 12:14):synes det var nå kjekt at det blir en liten diskusjon rundt meg, hoho :smile: Ja det er viktig med oppmerksomhet, men denne er desverre negativ. Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 14:08, B|Real skrev: Quote: oskar1 skrev (2002-04-23 11:01): Vel, tror ikke det. Han kommer med hodeløse påstander og kritiserer ting han ikke har peil på. (Hvist han har peil på noe i det hele tatt, da...) Hva gjør slike fjortiser på et linux forum? Skryte om at han kan "alt" i windoues? For en DUST, og det gjelder alle andre kvervulanter som ikke har noe her å gjøre!! mvh Oskar Så hvis han er en fjortis og kan ingenting om linux og lignende, så er det ikke din rett til å henge han ut med å poste et innlegg som kritiserer ham. Prøv heller å rette det han ev gjør feil. Og når du poster et slik inlegg så tyder jo det på at du selv er fjortis :- Ja, akkurat det jeg gjør her, ber ha finne på noe annet. Han er en sabotør, søpler ned forumet med sine "voksne" spøker og klarer fae* meg ikke å skriver noe smartere enn lol. Og nå sitter du her å forsvarer han, har du egentli lest noen av postene hans? Vist du ikke skjønte hva han var ute etter (begynte å bli jævli synlig etter hvert) så er det DIN alder som trekker ned gjennomsnittet. Ta til vett, og støtt IKKE SABOTØRER! Takk, det var alt.. Oskar Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 24. april 2002 Forfatter Del Skrevet 24. april 2002 Og en ting til, Jeg vil ikke ha på meg det at jeg ikke hjelper noobs og andre. FOR DET GJØR JEG FAKTISK! Lenke til kommentar
TROGSTAD Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Er det ikke på tide at denne tråden avsluttes? Skulle han (dr-doom, egentlig en stor fornærmelse) finne på å starte en ny usaklig post, vil jeg oppfordre til at den blir fullstendig ignorert, dvs ingen svar. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Er enig med TROGSTAD, men bare en liten ting "dr-doom". Kan du svare på spørsmålene mine? Pliiiis... :smile: Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Quote: On 2002-04-24 15:16, sanoj_20 skrev:Er enig med TROGSTAD, men bare en liten ting "dr-doom". Kan du svare på spørsmålene mine? Pliiiis... :smile: vi veit vel alle at _det_ ikke kommer til å skje. IAF ikke ærlig.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: oskar1 skrev (2002-04-24 14:50):Ja, akkurat det jeg gjør her, ber ha finne på noe annet. Tror det er du som kan finne på noe annet. Quote: Han er en sabotør, søpler ned forumet med sine "voksne" spøker og klarer fae* meg ikke å skriver noe smartere enn lol. Ja du er sikkert så smart du oxo...så smart at du må hakke på de som du tror ikke kan noe. Quote: Og nå sitter du her å forsvarer han, har du egentli lest noen av postene hans? Ja, jeg har lest postene hans, og klarer egentlig ikke å se noe galt i de, selv om de er ganske ofte humorøs, så ser jeg ingen ting galt i postene. Tror det er bare du som bør axeptere at enkelte folk faktisk har ei mening som er motsatt av din som at Windows Xp er bedre en Linux. Quote: Vist du ikke skjønte hva han var ute etter (begynte å bli jævli synlig etter hvert) så er det DIN alder som trekker ned gjennomsnittet. Jaha? MIN alder? Vet du hvor gammel jeg er? Nay...tror ikkje det. Quote: Ta til vett, og støtt IKKE SABOTØRER! På hvordan måte saboterer han? At han syns at Windows er et bedre OS en Linux/unix er ikke å sabotere. Hvis du mener det så har du problemer. Quote: Takk, det var alt.. Ja la oss håpe det. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Lei nå!!! Kan dere ikke være snille gutter og jenter, å slenge dritt om hverandre på kanalene som er tiltenkt dette formålet? "Dørene lukkes." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg