oskar1 Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Vel, tror ikke det. Han kommer med hodeløse påstander og kritiserer ting han ikke har peil på. (Hvist han har peil på noe i det hele tatt, da...) Hva gjør slike fjortiser på et linux forum? Skryte om at han kan "alt" i windoues? For en DUST, og det gjelder alle andre kvervulanter som ikke har noe her å gjøre!! mvh Oskar Lenke til kommentar
dr-doom Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Dette er helt usaklig etter mine synspunkter. Jeg bare prøver å få fram mange meninger som folk har i på nettet, anngående linux. Jeg diskuterer bare og får så kritikk! Dette er et demokratisk forum, ikke kritiser takk! Lenke til kommentar
argon264 Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 13:33, dr-doom skrev:Dette er helt usaklig etter mine synspunkter.Jeg bare prøver å få fram mange meninger som folk har i på nettet, anngående linux. Jeg diskuterer bare og får så kritikk! Dette er et demokratisk forum, ikke kritiser takk! Jeg er enig med deg doom, du skal få lov til å påstå det du vil uten at folk biter huet av deg. Men kritikk må du forvente å få når du kommer med tross alt ubegrunnede påstander som før her. Demokrati er forøvrig blant annet basert på at det skal være mulig å kritisere. Så lenge kritikk er konstruktiv bør du kunne håndtere det OK. Oskar1 er forøvrig ikke særlig konstruktiv, men han har rett i at du tar en del påstander ut av løse lufta. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 11:01, oskar1 skrev:Vel, tror ikke det.Han kommer med hodeløse påstander og kritiserer ting han ikke har peil på. (Hvist han har peil på noe i det hele tatt, da...)Hva gjør slike fjortiser på et linux forum?Skryte om at han kan "alt" i windoues? For en DUST, og det gjelder alle andre kvervulanter som ikke har noe her å gjøre!!mvhOskar Er så enig med deg..... Har ingen ting imot TOTAL newbies til Linux altså,... Men det får være grenser,... Syns det værste var at UNIX shelelt var en dos-clon jeg,.. men, men,... Jeg har prøvd å hjelpe så godt jeg kan hvertfall.... tror jeg gir opp snart... Lenke til kommentar
xeon Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Man bør kanskje prøve seg litt frem før man kritiserer i vildens sky. ..Host ...host.. Lenke til kommentar
int20h Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 13:33, dr-doom skrev:Dette er helt usaklig etter mine synspunkter.Jeg bare prøver å få fram mange meninger som folk har i på nettet, anngående linux. Jeg diskuterer bare og får så kritikk! Dette er et demokratisk forum, ikke kritiser takk! Oppfatter du følgende uttalelser som saklig diskusjon? "IKKE SPAM MITT FORUM!!!" "Vet dere hva linux egentlig er?? Det er da man sitter å knotter på det der DOS greiene, en slik DOS klon som en fyr som heter tore linus laga fra Finland. " "Man arbeider mye fortere grafisk, man kan bruke mus!" (kommentar: prøv å sette opp 10 brukere via et shell-script, deretter prøv med grafisk, så skal du se hva som er raskest) "Windows XP danker jo ut linux på alle måter!" "Og Linux er ikke grafisk!" "Men liksom, med linux, du kan jo være på irc og slikt men du kan ikke titte på nettsider, høre på musikk eller se på filmer." Dersom du på død og liv skal _diskutere_ så lønner det seg nok å komme med velbegrunnede påstander og ikke komme med slengkommentarer om et system du tydeligvis ikke har kjennskap til. Dersom du fortsetter tråden i samme stil som før må du nok bare godta kritikken uten å klage. Det finnes imidlertid ingen dumme spørsmål, og jeg er også helt sikker på at det er mange brukere som lurer på hva man egentlig kan bruke Linux til. Det faktum at Linux og de fleste bruksapplikasjonene faktisk er gratis mener forøvrig jeg er et godt argument til å bruke Linux fremfor Windows. Dersom man ikke har lyst til å bruke 5000++ kroner i Windows/applikasjons lisenser, får man heller sette seg ned og lære seg Linux. Lenke til kommentar
dr-doom Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Det med den spamminga var at det var en dude som skrev en ting flere ganger, da må jeg nesten sette foten min ned. Jeg startet diskusjonen for å lære mer om linux, fordi ja, jeg er ganske grønn på det området. Da er det greit at jeg kan stille et spørsmål eller si min oppfatning av noe, uten at folk begynner å bråke om det. Lenke til kommentar
Juice Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 er helt enig med deg dr-doom!! Lenke til kommentar
dr-doom Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 flott juice, du er tøff!! Lenke til kommentar
xeon Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Du kunne holdt deg for god til å kaste rundt deg med barnslige inlegg som oste av uvitenhet. Eneste måten å lære noe om linux er å bruke det. Jeg foreslår at du slutter med slie usakelige innlegg i fremtiden og heller konsentrerer deg om å komme igjennom sjuende klasse... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hei! Eg meiner: Det finst ingen dumme spørsmål,bare dummer svar... Lenke til kommentar
dr-doom Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Helt enig der ja, man bør få lov å spør sitt, og få svar på det.. Greit nok at jeg oser av uvitenhet etc. men jeg bør nå få lov synes jeg. En trenger ikke å bli så kritisert... nærmest mobba vil jeg si pga. mine meninger og kunnskaper. Har noen sett Hackers 2 forresten? Lenke til kommentar
Juice Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Jeg har sett hackers 2!! men ikke 1ern, er de like bra? ... Lenke til kommentar
tZar Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Det har litt med formuleringene dine, hadde du utformet mye mer som spørsmål, slik som (husker ikke helt hva du skrev, men noe lignende) "Er det ikke sånn at man ikke kan surfe på nettet med linux" i stedet for "Man kan ikke surfe på nettet i linux", så hadde det hele blitt mye bedre. Det er i alle fall min mening Lenke til kommentar
dr-doom Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 1'eren roxer! Hack the planet!! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 14:40, dr-doom skrev:1'eren roxer!Hack the planet!! Tråden er for lengst off topic så jeg svarer deg gjerne :smile: 2eren er grei,... 1eren er suveren... Men matrix er og forblir kongen av datafilmer,... - selvsagt må vi ikke glemme gode gamle tron da fra -80 tallet.... :smile: Lenke til kommentar
int20h Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 14:29, dr-doom skrev:Da er det greit at jeg kan stille et spørsmål eller si min oppfatning av noe, uten at folk begynner å bråke om det. Det er selvsagt helt greit å stille spørsmål. Ubegrunnede oppfatninger som er gale påstander må du uansett regne med at blir sterkt kritisert! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 14:34, Mr.Hassan skrev:Hei!Eg meiner:Det finst ingen dumme spørsmål,bare dummer svar... Og du satser på å bli journalist? Lenke til kommentar
oskar1 Skrevet 23. april 2002 Forfatter Del Skrevet 23. april 2002 Du kan lese det du selv har skrevet dr-doom, så ser du at det ligner mye mer på LINUX hets og win xp ros enn spørsmål! Spørr du på en grei måte, svarer jeg gjerne. Men fortsetter du på samme måte så beviser det sitt! Hvor gammel er du egentlig? Du prøver og ro deg vekk med å gå over på et annet evne.., usaklig barnslig. Skjerp deg ellers ringer jeg barnevernet og forteller at det er en liten femteklassing som må hankes inn! Det var alt, God bedring. ps. Dette var konstruktivt nokk! mvh Oskar Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Quote: On 2002-04-23 15:16, oskar1 skrev:Du kan lese det du selv har skrevet dr-doom, så ser du at det ligner mye mer på LINUX hets og win xp ros enn spørsmål!Spørr du på en grei måte, svarer jeg gjerne.Men fortsetter du på samme måte så beviser det sitt!Hvor gammel er du egentlig?Du prøver og ro deg vekk med å gå over på et annet evne.., usaklig barnslig.Skjerp deg ellers ringer jeg barnevernet og forteller at det er en liten femteklassing som må hankes inn!Det var alt, God bedring.ps. Dette var konstruktivt nokk!mvhOskar - - (finally back to Topic,... ) - - Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg